کد خبر: ۷۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۱ 12 August 2015
به گزارش تابناک یزد، صادق زيباکلام گفت: خوشحالم که مي‌بينم کميسيون امنيت ملي مجلس ما هم وزير خارجه و تيم مذاکره کننده را به مجلس مي‌برند و از آن‌ها سوال مي‌کنند. اتفاقا مجلس بايد تيم مذاکره کننده را به صلابه بکشد نه اين‌که بگويد اين‌ها وکلاي ما هستند و از حقوق ما بايد دفاع کنند، بايد ببينيم آيا اين توافقي که صورت گرفته به نفع ملت ايران و مملکت ما هست يا نه.

صادق زيبا‌کلام در همايش اصلاح طلبان شهرستان‌هاي کهگيلويه، بهمئي، چرام و لنده در دهدشت با اشاره به جايگاه مجلس شوراي اسلامي در قانون اساسي افزود: مجلس شوراي اسلامي جايگاه مهمي در قانوني اساسي دارد، اما متاسفانه مجلس کشور ما نه تنها در رأس امور نظام نيست بلکه بعضي وقت ها اين سوال پيش مي‌آيد که مجلس در کجاي اين نظام قرار دارد؛ تجربه نشان داده وقتي مجلس در موضوعات مهم مملکتي دخالت نداشته و امور به مسئولان سپرده شده حاصل کار رضايت‌بخش نبوده است.

 وي با اشاره‌اي به رويدادهايي که مجلس در مورد آن‌ها سکوت کرده است و انتقاد از اين رويکرد، حساسيت امروز مجلس بر سر مسئله هسته‌اي را «کار خوبي» دانست و اظهار کرد:بدترين پاسخي که ما اصلاح طلبان مي‌توانيم به مجلس بدهيم اينست که شما در هشت سال گذشته کجا بوديد؟ در 6 سالي که آقاي جليلي مذاکره مي‌کرد کجا بوديد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار