همایش حکمت مطهر با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی آیت الله اعرافی شهرستان میبد برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 05 May 2019

به مناسبت گرامی داشت روز عقیدتی سیاسی، همایش حکمت مطهر با حضور آیت الله اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه کشور، نیرو‌های مسلح شهرستان میبد و نیرو‌های آموزشگاه خاتمی اردکان و پایگاه پهپاد نبی اکرم میبد در شبستان مصلی آیت الله اعرافی برگزار شد.

آیت الله اعرافی امام جمعه میبد دراین مراسم یاوه گویی‌های ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه را محکوم کرد و گفت: آمریکایی‌ها ازاینکه سپاه با اقتدار در برابر روحیه اشغالگری آن‌ها درمنطقه ایستاده است نگرانند، اما این حرکت آن‌ها باعث همبستگی بیشتر جریان‌ها، احزاب و طبقات مختلف مردم با سپاه شد.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: این صفت‌ها درشان سپاه شجاع ما نیست و بیشتر به دشمنان ما می‌چسبد و ملت ایران از موضع خود هرگز عقب نمی‌نشینند و حتی در آینده نیز موجب پیشرفت و ارتقاء آن‌ها خواهد شد.

امام جمعه میبد با قدردانی از حضور کم نظیر مردم در کمک رسانی به سیل زدگان درمنطقه سیل زده و همچنین ارسال کمک‌های مردمی گفت: در این میان کمک نیرو‌های مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مخصوصاً بسیج افتخارات بالایی آفریدند و در این میان جوانان و طلاب دوشادوش هم یاری گر سیل زده‌ها بودند.

وی بیان کرد:حقیقتا در جریان سیل اخیر، شاهد تکرار جلوه‌های دفاع مقدس و صحنه‌های باشکوه همبستگی همه اقشار مردم بودیم.

آیت الله اعرافی دربخش دیگر ازبیانات خود روزکارگر و سالروز شهادت دکترمطهری و روز معلم را گرامی داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار