رئیس اتاق اصناف استان یزد گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در راستای عرضه مستقیم کالاهای مورد نیاز شب عید مردم نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در یزد برپا می‌شود.
کد خبر: ۷۱۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 27 February 2019

رئیس اتاق اصناف استان یزد در خصوص برپایی نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در یزد بیان داشت: این نمایشگاه شامل ۲۲۰ غرفه از ملزومات شامل پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، آجیل وخشکبار، لبنیات و اجناس متفرقه از جمله پارچه و غرفه های تنظیم بازار شامل میوه، برنج و مرغ است.

وی افزود: تعدیل قیمت ها، رفاه حال شهروندان و تامین نیازهای مردم در آستانه ایام پایانی سال و عید نوروز را از اهداف برپایی نمایشگاه یزد می باشد.

محمدمهدی باغستانی با باشاره به اینکه این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی یزد برگزار می شود گفت: این نمایشگاه از تاریخ 9 الی 17 اسفندماه از ساعت 16 تا 21:30 برای بازدید عموم دایر است.

وی با بیان اینکه کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف 15 تا 20 درصدی عرضه می شود، خاطرنشان کرد: در برپایی این نمایشگاه سعی شده، محصولات عرضه شده به طور مستقیم از واحدهای تولیدی تهیه و بدون واسطه به دست مردم برسد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد در پایان از تشکیل تیم های نظارتی از سوی مدیریت بازرسی اتاق اصناف مرکز استان یزد و همچنین تیم مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی خبر داد و افزود: فعالیت این تیم ها از اول بهمن ماه شروع شده و تا نیمه فروردین سال آینده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار