صبح امروز؛
نخستین اتاق فکر حوزه اشتغال با هدف احیای طراح‌های راکد، نیمه‌فعال و نگاه سیستمی به اشتغال در کرمانشاه تشکیل شد.
کد خبر: ۷۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 04 August 2015

نخستین جلسه تشکیل اتاق فکر حوزه اشتغال استان کرمانشاه صبح امروز با حضور سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری کرمانشاه و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تشکیل شد.

هدایت حاتمی در این جلسه اظهار کرد: فعالیت استان در حوزه اقتصاد و اشتغال بر محورهای احیای طراح‌های راکد و نیمه‌فعال، جذب سرمایه‌های جدید و تقویت فضای کسب و کار است.

وی رشد اقتصادی معقول و هم‌زمان در سطح‌های کلان، متوسط و خرد را از اهداف مهم استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: عزم افراد و نگاه سیستمی افراد به موضوع اشتغال از جمله اهداف تشکیل این اتاق فکر به‌شمار می‌رود.

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری کرمانشاه بیان داشت: مدل و نقشه راه، تاکید بر مزیت‌ها و پذیرش اصل رقابت از دیگر اهداف تشکیل این اتاق فکر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: توجه به موضوع اشتغال در استان نخستین برنامه مدیران دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شود.

داوود یاوری با اشاره به اینکه موضوع اشتغال اصلی‌ترین مولفه در کشور است، ادامه داد: این موضوع در استان نیز با حساسیت بیشتری در حال پیگیری است.

این مسئول تصریح کرد: برگزاری نشست با اعضای هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه آزاد، اعلام فراخوان دعوت از اساتید، نخبگان، کارآفرینان در نشست با شورای هماهنگی تشکل‌های بخش خصوصی از جمله اقدامات موثر در حوزه اشتغال در استان بوده است.

به گفته وی، مسئولیت دبیرخانه اتاق فکر استان بر عهده اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و جلسات آن نیز به‌طور مستمر برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در نخستین جلسه اتاق فکر استان کرمانشاه مقرر شده مرکز مطالعات بازار کار با همکاری یکی از اساتید برجسته دانشگاهی تشکیل شود که پتانسیل مناسبی برای گام نهادن در حوزه اشتغال استان خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار