استاندار یزد:
استاندار یزد با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی پرداخت زکات در جامعه گفت: زکات زمینه گردش اقتصادی روستاها و افزایش درآمد آنها را فراهم می‌کند .
کد خبر: ۷۰۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 30 January 2019

«محمدعلی طالبی» در نشست شورای زکات استان که با حضور نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار کرد: از فرمانداران و مدیران می‌خواهیم که نسبت به فرهنگ‌سازی اعطای زکات و تدوین برنامه‌های خوب و اجرایی در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند .

وی افزود: مسئولان باید برای استفاده بهینه از اعتباراتی که از زکات تعلق می‌گیرد باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند تا قدم خوبی در راستای رفع مشکلات مردم برداشته شود .

استاندار یزد گفت: اگر بتوانیم پروژه‌ها و برنامه‌هایی در سطح استان اجرا کنیم که مردم به عینه تاثیر زکات را در فعالیت‌های مختلف ببینند، مطمئنا قدم بسیار خوبی برداشته شده و فرهنگ‌سازی لازم صورت می‌گیرد .

طالبی ادامه داد: هر چه بتوانیم اهتمام نسبت به اجرای این فریضه داشته باشیم، مطمئنا نگاه حق‌تعالی به گونه‌ای است که ما برکت بیشتری از زکات و موارد مشمول آن شاهد می‌شویم به همین دلیل باید سعی کنیم در این زمینه توجه خود را بیش از پیش افزایش دهیم .

وی تصریح کرد: به مدد زکات علاوه بر اینکه می‌توانیم برنامه‌های بهتری را در سطح شهرستان‌ها و استان اجرا کنیم، شاهد افزایش درآمد و گردش اقتصادی روستاییان و شهرها در این حوزه هم هستیم .

این مسئول گفت: باید در کنار هم شرایط خوبی در استان ایجاد کنیم که از برکات این شورا در سطح استان و شهرستان‌ها استفاده شود و به این وسیله بخشی از مشکلات مردم برطرف شود .

طالبی خاطرنشان کرد: در دولت اقدامات گسترده‌ای در راستای محرومیت‌زدایی از جامعه و توجه به نیازمندان صورت گرفته و حتی برخی مواردی که در راه این کار مانع ایجاد می‌کرد برطرف شده و برخی ساز و کارهای جدید برای تقویت فعالیت‌های محرومیت‌زدایی به تصویب رسیده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار