فرماندار مهريز خبر داد؛
فرماندار مهریز در جلسه شورای اداری شهرستان از برگزاری نمایشگاه بزرگ معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در مهریز خبر داد .
کد خبر: ۶۹۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 24 December 2018

«سید محمد رستگاری» در اين نشست با گراميداشت سالگرد 40 سالگی انقلاب، از برپایی نمایشگاه بزرگ معرفی دستاوردهای انقلاب در بخش‌های مختلف دولتی و صنایع و خدمت‌رسانی در مهریز خبر داد .

وي افزود: این نمایشگاه صرفاً یک نمایشگاه معمولی جهت عرضه خدمات نیست بلکه با تقسیم‌ کارهای انجام‌شده نیاز به جدیت و مدیریت دستگاه‌ها و واحدهای صنعتی و خدماتی و آحاد مردم دارد تا حركتي متفاوت با برنامه‌ريزي در شهرستان روي دهد.

فرماندار با بیان این که نمایشگاه مذكور در چهار بخش اداره خواهد شد، خاطرنشان کرد: بخش مربوط به معرفی دستاوردهای خدمات اداری و واحدهای بزرگ صنعتی و خدماتی، بخش واحدهای غیردولتی و نیز بخش عرضه توانمندی‌های جوانان و بانوان روستاها و در محوطه نمایشگاه هم بخش ارائه محصولات اقتصاد مقاومتی براي اين منظور تعريف شده است.

وي از تشكيل 9 کمیته برای ایجاد نظم و تقسیم‌بندی فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف خبر داد و تصریح کرد: كميته پشتیبانی و نظارت بر کار دستگاه‌ها، كميته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و ارتباط با خبرنگاران، کمیته اداری، کمیته اصناف و اقتصاد مقاومتی، کمیته واحدهای تولیدی صاحبان صنعتی و خودروسازی و گردشگری، کمیته بانوان و ورزش و جوانان، کمیته برنامه‌ریزی، کمیته روستایی و فعالیت‌ها و توانمندی‌های روستاییان و نیز کمیته امنیتی و انتظامی از جمله اين كميته‌ها هستند.

رستگاری تمام خدمات و محصولاتی که در نمایشگاه ارائه می‌شود را از توانمندی‌های خود شهرستان خواند و تأکید کرد: هدف از برگزاري اين نمايشگاه، معرفی فعالیت‌های انجام‌شده پس از انقلاب در دستگاه‌های مختلف و نیز ارائه خدمات به مردم است و بحث منافع و سودآوری نیست لذا اصناف نیز می‌توانند خدمات خود را در قالب نمایشگاه به مردم عرضه کنند .

وی همچنین تأکید کرد: هر غرفه در این نمایشگاه با معرفی دستاوردهای انقلاب طی 40 سال گذشته، وضعیت قبل و بعد از انقلاب را در حوزه کاری خود بیان کند .

رستگاری در پايان با بیان این که در نمایشگاه، اقامه نماز جماعت اول وقت در اولویت امور است، گفت: دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه هم‌زمان خواهد بود لذا باید حرمت این ایام حفظ شود و بعد از ایام عزاداری، در روز 22 بهمن و اختتامیه نمایشگاه، جشن و مراسم ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار