امام جمعه جهرم گفت:باید در زمان انتخاب مدیران دقت بیشتری شود و این‌گونه نباشد که هر کس را برای هر کاری انتخاب کنیم.
کد خبر: ۶۸۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶ 23 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر جهرم ضمن گرامی‌داشت هفته وحدت اظهار داشت: باید در زمان انتخاب مدیران دقت بیشتری شود و این‌گونه نباشد که هر کس را برای هر کاری انتخاب کنیم.

وی تخصص و تعهد را لازمه انتخاب مدیران دانست و افزود: در شهر ما مدیرانی داشتیم که در اوضاع وخیم اقتصادی دوبار دکور اتاق خود را عوض کرده‌اند؛ این چنین مدیرانی به‌درد ما نمی‌خورد.

مدبر با تذکر به شورای اسلامی شهر جهرم گفت: از شورای شهر جهرم تقاضا داریم که شهرداری دلسوز، خداترس و کاربلد این شهر انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید در انتخاب شهردار تعلل شود، تصریح کرد: اعضای شورای شهر به بنده قول داده‌اند تا نیمه آذر انتخاب خود را انجام دهند.

امام جمعه جهرم افزود: عمر متوسط مدیریت در کشور 2 تا 3 سال بیشتر نیست و تا شهردار بخواهد بفهمد در شهر چه خبر است زمان مدیریتش تمام شده است.

مدبر با اشاره به هفته بسیج به بیان تعابیر امام خمینی(ره) در مورد این نهاد مردمی اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده امام ، بسیج طیبه شجره است و بسیجیان باید مراقب باشند که آفت به این طیبه شجره نرسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار