آثار دو هنرمند و بانوی صنعتگر نیشابوری در قالب نمایشگاه صنایع دستی با عنوان« گیس گلابتون» در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور در معرض دید عموم قرار گرفت.
کد خبر: ۶۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 28 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از مهر، «گلناز ناصری» و «مونا شیرزاد» دو تن از بانوان نیشابوری تعداد ۱۵۰ اثر خود را شامل زیور آلات، کاشی و همچنین گلیم و سفال در قالب این نمایشگاه در معرض دید عموم مردم و هنرمندان قرار دادند.

مسئول مجتمع های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در حاشیه برپایی این نمایشگاه ابراز کرد: گلناز ناصری دانش آموخته کارشناسی معماری از دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور و مونا شیرزادکاردانی گرافیک از دانشگاه فنی وحرفه ای سبزوار می باشد ودارای ۷ سال سابقه کار هستند.

حمید رضا آتشی افزود: این دو هنرمند تعداد ۱۵۰ اثرشامل نقاشی، ویترای، کیف های گلیمی، سفال، سرامیک، شیشه، فیروزه، دستبند و انگشتر در ابعاد ۲.۲ تا ۷۰.۱۰۰ و با موضوع هنر ایرانی واسلامی در معرض دید عموم علاقمندان قرار داده اند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی اثار هنری و سنتی هنرمندان نیشابوری به شهروندان ومسافران وایجاد بستری برای حمایت از هنرمندان عنوان کرد.

نمایشگاه صنایع دستی «گیس گلابتون» تا هشتم مرداد ماه سال جاری از ساعت ۹ تا ۱۳ ظهرو ۱۷ الی ۲۰ بعدازظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار