شهردار چناران با اشاره به آغاز نهضت آسفالت معابر در چناران گفت: در این طرح 60 هزار مترمربع از معابر شهر آسفالت خواهد شد و اولویت با خیابان هایی است که آسفالت آنها غیر قابل تردد باشد.
کد خبر: ۶۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 28 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ندای چناران، مهندس محمود قهروی، شهردار چناران از آغاز عملیات روکش آسفالت بلوارها و خیابانها و معابر اصلی این شهر خبر داد و گفت: آسفالت خیابان‌های چناران بیش از ۷۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.

شهردار چناران، آسفالت فرسوده معابر اصلی با قدمت ۲۰ساله را معضلی برای مردم و شهرداری چناران عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به درخواست های مکرر مردم و تصمیمات اتخاذ شده در ابتدای سال، اولویت امسال شهرداری اقدام در حوزه روکش آسفالت معابر شهردر غالب نهضت آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه عملیات بهسازی آسفالت معابر اصلی در بعد از تعطیلات عید فطر آغاز شده است افزود: در آغاز این عملیات اولویت با خیابان هایی است که آسفالت آنها غیر قابل تردد است.

شهردار چناران سطح آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر را رو به افزایش دانست و گفت: در نهضتی که شهرداری چناران در دست اقدام دارد، ۶۰ هزار مترمربع از معابر شهر آسفالت خواهد شد که اعتباراین پروژه از سوی شورای شهر به تصویب رسیده است.

مهندس قهروی در ادامه روکش آسفالت بلوار طالقانی را اولویت دارترین معبر در این طرح دانست و بیان کرد: پس از این بلوار ، در قسمت جنوب شهر،بلوار بهشتی،بلوار شهید حسن زاده و شهید خوش رو و همچنین بلوار امام خمینی شرقی و غربی روکش آسفالت خواهند شد.

وی ادامه بلوار شهید بهشتی تا ابتدای جاده شهرک صنعتی را از جمله اقدامات برنامه ریزی شده در این طرح دانست و اظهار کرد: حد فاصل بلوار شهید خوش رو تا ابتدای مسکن مهراز مدتی پیش آغاز و هم اکنون بیش از ۹۰% آن رو به اتمام رسیده است.

شهردار چناران یکی از مشکلات آسفالت را تامین قیر موردنیاز اعلام کرد و گفت: علی رغم اینکه شهرداری چناران از کارخانه تولید آسفالت برخوردار است اما مشکل اصلی که باید از مواد مختلفی تامین شود، تهیه قیر است.

مهندس قهروی تصریح کرد: آسفالت خیابانهای محدوده دانشگاه علمی و کاربردی،معابر خاکی داخل قلعه چناران و لکه گیری این معابر و همچنین آسفالت و لکه گیری معابر قله حاج نصیر،تجهیز و بهسازی پارک گردشگری با احداث نمازخانه و آلاچیق های جدید از جمله برنامه هایی است که امسال بسیاری از آنها را به انجام رسانیده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار