مدير كل تعزيرات حكومتي يزد خبر داد؛
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد از مختومه شدن 5239 فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی استان تا پایان مهرماه سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 31 October 2018

«غلامرضا سالاری» به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی اظهار كرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، تعداد پنج هزار و 184 گزارش تخلفات به شعب تعزیرات حکومتی استان یزد وارد و در اين موارد تشکیل پرونده شده است.

وی در اين باره افزود: در بخش کالا و خدمات تعداد سه هزار و 328 پرونده و در بخش بهداشت، دارو و درمان 691 پرونده، قاچاق کالا و ارز نيز يكهزار و 165 پرونده وارد شعب استان شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد عنوان كرد: پس از تشکیل جلسات رسیدگی با حضور متخلفان، اخذ نظرات کارشناسی و احراز تخلفات، متخلفان در مجموع سه حوزه علاوه بر سایر مجازات‌های پیش بینی شده در قوانین جمعاً به پرداخت مبلغ 219 میلیارد و 474 میلیون و 450 هزار و 351 ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وي در ادامه نيز متذكر شد: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید به صورت ریشه‌ای و از مبادی ورودی کنترل و به وسیله دستگاه‌های نظارتی رصد و با تمام قوا از نیروها و امکانات موجود استفاده و به صورت جدی و قانونی با این پدیده شوم برخورد شود.

سالاری در پايان نيز عملكرد اداره كل تعزیرات حکومتی استان در رسيدگي و مختومه كردن پرونده‌هاي بخش کالا و خدمات را 99.1 درصد، در حوزه قاچاق کالا و ارز بیش از 110درصد و در بخش پرونده‌هاي بهداشت، دارو و درمان 100.9 درصد اعلام كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار