مدیر کل اقتصاد و دارایی یزد:
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان گفت: گرچه تحریم ها تاثیراتی در حوزه اقتصادی به همراه دارد؛ اما بسیاری از مشکلات هم به تحریم ها ارتباطی پیدا نمی کند.
کد خبر: ۶۷۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ 27 October 2018

ا 'علی نمازی' روز شنبه در نشستی صمیمانه با رئیس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی یزد (ایرنا) یزد با یادآوری ظرفیت های خوب اقتصادی کشور و استان یزد افزود: می توان با مدیریت صحیح، همکاری مردم و همدلی و همفکری این مشکلات را حل و فصل کرد.
وی تصریح کرد: باید با تکیه بر منابع و ظرفیت های داخلی در جهت توسعه و رونق اقتصادی تلاش کنیم و از اقتصاد متکی به نفت فاصله بگیریم.
وی با اشاره به پتانسیل های خوب اقتصادی در بخش های مالیاتی و تولیدی استان یزد و سایر بخش های اقتصادی اظهار داشت: جهت گیری، رویکرد و نگاه اقتصادی مسئولان باید مردمی و آنچه مردم می بینند و احساس می کنند باشد نه اینکه عملکرد مسئولان طوری باشد که تنها خودشان راضی شوند.
وی نگرش مسئولان استان به مسایل اقتصادی و سرمایه گذاری را خوب ارزیابی کرد و خدمت صادقانه به مردم را وظیفه آنان دانست و گفت: اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امور اقتصادی، مالی و سرمایه گذاری در جهت جلب رضایتمندی مردم تلاش و در کنار آن با تفویض اختیار وزیر اقتصاد بخش مهمی از اختلافات حوزه مالیاتی را با همین نگرش حل و فصل می کند.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از تلاش ها و خدمات ایرنا گفت: ایرنا یزد به عنوان رسانه رسمی دولت، نقس مهمی در کمک به مسئولین اجرایی استان و حل مشکلات مردم و جامعه دارد.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد هم در این دیدار با اشاره به تاثیر مهم ثبات اقتصادی در جذب و رونق این بخش و سرمایه گذاری، شرایط کنونی را نیازمند این ثبات دانست.
کاظم شاملو تصریح کرد: در چنین شرایطی نیاز است که رسانه ها نقش رسانه ای خود را ایفا کنند و ابتکار عمل خبری را در دست بگیرند و مجموعه کادر خبری ایرنا، تخصص، تجربه و آمادگی آن را دارد تا در کنار مسئولان اجرایی به فعالیت رسانه ای و مطبوعاتی بپردازد.
وی با بیان اینکه اخبار باید با در نظر گرفتن شرایط و جوانب امر، هدفمند؛ اما موثق، صحیح، بدور از جنجال آفرینی و منفی نگری باشد گفت: گاهی مواقع مدیران برای حل مشکلات جامعه و مردم، پیگیری های متعددی را انجام می دهند که گاهی مواقع هم به نتیجه نمی رسد؛ اما یک خبر و گزارش ایرنا که در خروجی های عادی و ویژه ایرنا منتشر می شود بخش مهمی از این مشکلات را حل می کند.
وی یادآور شد: بدون شک اگر مدیران و متولیان امور هر بخش در کنار رسانه ها نباشند، افرادی بدون در نظر گرفتن استانداردها و ملاحظات و خارج ضوابط خبری، افکاری عمومی را در دست می گیرند و آن را در جهت منافع خود مورد استفاده قرار می دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار