کرمانشاه از این به بعد با انتقال تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران به استان، شاهد یک تیم لیگ برتری در رشته بسکتبال است.
کد خبر: ۶۷۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶ 24 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس ، با این که خبر انتقال تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران به کرمانشاه غافلگیر کننده و مبهم بود، اما به علت برگزاری جشنواره سنگنوردی بیستون در استان، ماجرای انتقال تیم نیروی زمینی به فراموشی سپرده شد. اما حالا این خبر رنگ واقعیت به خود گرفته است.

کرم احمدیان، رئیس هیأت بسکتبال کرمانشاه برای نخستین بار در گفت‌و گو با خبرنگار فارس از احتمال انتقال تیم نیروی زمینی به استان خبر داد، اما پس از سکوت وی، شائبه‌ها در خصوص این انتقال بیشتر شد و ماجرای انتقال ناکام تیم فوتبال بادران تهران به کرمانشاه دوباره برای مردم استان زنده شد.

لیگ برتر بسکتبال هفته گذشته تیم‌های نهایی خودش را شناخت و با حضور 11 تیم قرعه‌کشی شد؛ تکلیف تمام تیم‌ها مشخص بود، اما تیم نیروی زمینی تهران که بحث انتقالش به شیراز، زنجان و کرمانشاه مطرح بود وضعیت مبهمی داشت.

چند روز قبل از مراسم قرعه کشی، فریدون رئیسی، رئیس هیأت بسکتبال شیراز رسما اعلام کرده بود فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با انتقال تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران به شیراز موافقت کرده و هیچگونه مشکلی در این راستا وجود ندارد؛ وی حتی با اشاره به انتخاب سرمربی جدید و غیربومی برای این تیم، این انتقال را به مردم شیراز تبریک گفت.

اما در مقابل کرم احمدیان، رئیس هیأت بسکتبال کرمانشاه نیز از انتقال تیم نیروی زمینی تهران به کرمانشاه سخن می‌گفت؛ وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تمام کارهای این انتقال انجام شده است و فقط منتظر پاسخ مثبت سرتیپ آریامهر فرمانده قرارگاه غرب کشور هستیم.

پس از افت و خیزهای فراوان مبنی بر انتقال تیم بسکتبال نیروی زمینی از تهران، سرانجام این تیم به قرارگاه غرب کشور در کرمانشاه واگذار شد تا از این به بعد استان شاهد یک تیم لیگ برتری در رشته بسکتبال باشد.

براساس توافقات صورت گرفته، سالن و خوابگاه تیم نیروی زمینی کرمانشاه را هیأت بسکتبال تامین می‌کند و هزینه‌های ایاب و ذهاب نیز برعهده قرارگاه غرب کشور خواهد بود، این تیم در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در تهران به مصاف تیم شیمیدر این شهر می‌رود.

اما چه کسی پشت ماجرای انتقال نیروی زمینی تهران به کرمانشاه بود؟ بدون شک حواس کرمانشاهی‌ها به سوی ایزد کرم‌ احمدیان دوخته شده بود، رئیس هیأت بسکتبال استان که خیلی دوست داشت این انتقال صورت بگیرد و اسم خودش را در تاریخ ورزش و بسکتبال این استان به یادگار بگذارد، اما نباید نقش برجسته سرتیپ فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور را فراموش کرد که با حمایت‌ها و رایزنی‌های وی، انتقال تیم نیروی زمینی به کرمانشاه نهایی شد.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار