تابناک: مسئول روابط عمومی دانشگاه اصفهان از افتتاح موزه سمعی، بصری و اتاق خبر دانشگاه اصفهان در 10 اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱ 21 February 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس مسعود کثیری در حاشیه نشست خبری کنفرانس ملی هسته‌ای که به میزبانی دانشگاه اصفهان در تاریخ 6 اسفندماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: از اهم وظایف دانشگاه انعکاس خبرهای مرتبط با بخش‌های دانشگاه فارغ از هرگونه جناح‌ها و جبهه‌های سیاسی است.

وی بیان کرد: انعکاس و انتشار اخبار فضای دانشگاهی به عنوان یکی از پویاترین فضاهای استانی و کشوری، با تاکید بر بعد علمی یکی از وظایفی است که مسئولان دانشگاه اصفهان نسبت به انجام آن اهتمام دارند.

مدیر اداره روابط عمومی دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه به منظور تجلیل و تقدیر از اصحاب رسانه در راستای ارتقای سطح کیفی خبرهای مرتبط با دانشگاه اصفهان، جشنواره‌‌ای مدنظر قرار دادیم، ادامه داد: پیش از این قرار بود که این جشنواره در تاریخ 29 بهمن‌ماه هم‌زمان با جشنواره مطبوعات دانشجویی برگزار شود.

وی افزود: اما بر اساس درخواست اصحاب رسانه استان اصفهان مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار رسانه‌ای مرتبط با دانشگاه اصفهان، برگزاری این جشنواره به 10 اسفندماه همزمان با افتتاح موزه سمعی و بصری و اتاق خبر دانشگاه اصفهان خواهد بود.

کثیری اضافه کرد: تاکنون بیش از 120 اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات دانشگاه اصفهان واصل شده است که وظیفه داوری آثار آن بر عهده متخصصان امر در خانه مطبوعات استان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار