تابناک: مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري اصفهان از رايگان بودن تمامي خدمات ارائه شده توسط آمبولانس‌هاي حمل متوفي در سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 26 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي سازمان آرامستان هاي شهرداري اصفهان، محمد علي خبوشاني اظهار كرد: به استناد بند 13 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، موضوع حمل متوفي و مراقبت در انتظام امور آن‌ها به عهده شهرداری‌ها است و در همين راستا اين سازمان وظيفه حمل اموات از سطح شهر اصفهان به آرامستان باغ رضوان يا ديگر نقاط را به عهده دارد.

وي افزود: سيستم ناوگان حمل متوفي در سال هاي گذشته از يك بي برنامگي برخوردار بوده كه اين امر علاوه بر نارضايتي خانواده متوفي، موجي از گلايه مندي شرکت‌ها، مؤسسات و رانندگان اين ناوگان را نيز شده بود.

مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري اصفهان ادامه داد: به دنبال تشكيل كارگروه تخصصي در فرمانداري اصفهان و متعاقب آن تشكيل جلسه‌اي با حضور نمايندگان دستگاه‌هاي زي‌ربط همچون دادگستري، پزشكي قانوني، اورژانس، دانشگاه علوم پزشكي، نيروي انتظامي و پليس راهور مقرر شد فرآيند اصلاحي توسط سازمان آرامستان‌ها تهيه و با محوريت اين سازمان در سطح شهر به اجرا درآيد.

خبوشاني گفت: براساس فرآيند جديد موضوع واگذاري و انجام حمل متوفي از طريق مناقصه و انجام مراحل قانونيبه يك شركت واجد شرايط واگذار و مقرر شد اين شركت تمامي خدمات حمل متوفي از سطح مناطق 15 گانه شهر اصفهان شامل مراكز درماني، بیمارستان‌ها، منزل، پزشكي قانوني و ... به آرامستان باغ رضوان را بصورت كاملاً رايگان و بدون اخذ هيچگونه وجهي انجام دهد.

وي تصريح كرد:اين موضوع در جلسات هيئت مديره و شوراي سازمان نيز به تصويب و تأييد رسيد و از اين به بعد براي اين خدمت در سطح شهر اصفهان اخذ هرگونه وجهي غير قانوني و خلاف است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري اصفهان حمل متوفي به خارج از آرامستان باغ رضوان نيز گفت: تعرفه اين خدمات نيز با پيشنهاد سازمان آرامستان‌ها و مصوبه شوراي اسلامي شهر اصفهان تعيين مي‌شود.

مدير عامل سازمان آرامستان هاي شهرداري اصفهان در پايان به شهروندان توصيه كرد در زمان درخواست استفاده از خدمات اين ناوگان صرفاً با شماره تلفن هاي 1530 و 21- 35722020 تماس حاصل كنند تا اين خدمات در اسرع وقت و بدون هيچگونه واسطه گري به بهترين نحو ارائه شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار