رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از ارائه ۶۳ هزار و ۹۸۱ نفر-ساعت خدمات آموزشی در سه فرهنگسرای شهرداری کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 07 October 2018

به گزراش تابناک،مهدی عبدالمالکی با اشاره به خدمات و آموزش‌های ارائه شده در فرهنگسراهای شهر کرمانشاه اظهار داشت: این آموزش‌ها در دو بخش آموزش‌های عمومی و مهارتی و همچنین تخصصی ارائه شده است.

وی افزود: این آموزش‌ها با هدف ارتقاء فرهنگ عمومی و فرهنگ شهروندی و در سه فرهنگسرای گل نرگس، شهر و کوثر ارائه شده و با استقبال خوب شهروندان همراه بوده است.

به گفته رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، ۲۰ هزار و ۷۵۲ نفر ساعت آموزش در فرهنگسرای کوثر، ۹ هزار و ۵۴۳ نفر ساعت در فرهنگسرای شهر و ۶ هزار و ۶۸۶ نفر ساعت در فرهنگسرای گل نرگس به شهروندان ارائه شده است.

عبدالمالکی با بیان حضور بیش از ۱۷۰۰ فراگیر در این دوره‌ها هدف از اجرای آن که در قالب کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و هنری، مشاوره‌های فردی و گروهی، انجمن‌ها و سمن‌های فرهنگی و اجتماعی و آموزش شهروندی و رفتار اجتماعی برگزار شده را گذران اوقات فراغت در ایام بهار و تابستان، ارتقاء فرهنگ شهروندی و فرهنگ عمومی و ایجاد فضای آرامش بخش در جامعه و فضاهای فرهنگی شهر عنوان کرد.

وی بیان داشت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در مجموع میزبان برگزاری بیش از ۶۰ عنوان کلاس آموزشی فرهنگی، هنری و اجتماعی در بخش های عمومی، مهارتی و تخصصی است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی در نیمه دوم سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار