عشاقی:
تابناک: دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان گفت: تا روز پایانی ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره حسنات یک هزار و 1400 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که هنرمندان تهرانی در حوزه ارسال آثار پیشتاز بودند.
کد خبر: ۶۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 25 July 2015
به گزارش تابناک به نقل ازستاد خبری پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، امیر حسین عشاقی با اشاره به پایان زمان مقرر برای ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اظهار کرد: روز گذشته آخرین زمان تعیین شده برای ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات بود که تا آخرین ساعات نیز آثار هنرمندان در سایت این جشنواره ثبت می‌شد.

وی کل آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره را یک هزار و 400 اثر اعلام کرد و افزود: تاکنون از مجموع آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره 981 اثر در قالب فیلم کوتاه داستانی، مستند و پویا نمایی و 419 اثر در قالب فیلمنامه بوده است.

دبیراجرایی پنجمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان با اشاره به اینکه هنرمندان تهرانی پیشتاز ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره پنجم بودند، اظهار داشت: در این راستا هنرمندان تهران 359 اثر، اصفهانی‌ها 177 اثر و تبریز با 85 اثر در صدر آثار ارسالی قرار داشتند.

وی هنرمندانی که برای این جشنواره اثر ارسال می‌کنند را تنها سرمایه‌های جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان دانست و ابراز داشت: از این رو با توجه به تماس‌های مکرر هنرمندان با دبیرخانه جشنواره جلسه‌ای با حضور شورای سیاستگذاری این جشنواره به منظور تمدید مهلت ارسال آثار برگزار خواهد شد.

عشاقی با اشاره به قول همکاری برخی از نهاد‌های مردم نهاد و بخش خصوصی برای برگزاری هر چه بهتر پنجمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان افزود: در صورت اعلام نهایی از سوی این نهادها امکان تمدید مهلت ارسال اثار و تعیین موضوعی جدید برای آثار ارسالی به جشنواره وجود دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار