مدال‌آوران اردکانی چهارمین دوره المپیاد ورزشی دارالعباده یزد در مراسمی با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر اردکان و جمعی از مسئولان این شهرستان از تجلیل بعمل آمد .
کد خبر: ۶۵۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ 15 September 2018

 «احمدشکر الهی» رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان گفت: ورزشکاران اردکان در چهارمین دوره المپیاد ورزشی دارالعباده استان یزد در ۱۲ رشته آقایان و ۱۰ رشته بانوان شرکت داشتند که با کسب مدال‌های رنگارنگ رتبه دوم این مسابقات بعد ازشهرستان یزد را کسب كردند.

وي افزود: حمایت مستمر از ورزشکاران و مربیان از اهداف اداره ورزش و جوانان اردکان است که در این راستا چارچوب حمایت از ورزشکاران نخبه مشخص گردید و سعی کردیم در همین مسیر حرکت کنیم که این مراسم تجلیل نیز به همین منظور بود .

وی تصریح کرد: سعی ما این بوده که براساس عملکرد و ظرفیت‌های هیات‌های ورزشی با آن‌ها مساعدت كنيم ولي قطعاً هیات‌های ورزشی که با برنامه و هدفمند فعالیت کنند، از حمایت‌های بیشتری برخوردار خواهند بود.

شکرالهی از حمایت‌های ویژه تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از حوزه ورزش تشکر کرد و ضمن غيرممكن خواندن پیشرفت این حوزه بدون همراهی و حمایت‌های نماینده و مسئولان، بر ضرورت تداون آن تاکید کرد .

در این مراسم که با حضور ورزشکاران، روسای هیئت های ورزشی و پیشکسوتان عرصه ورزش شهرستان اردکان در محل فرهنگسرای آیت الله خاتمی (ره)برگزار شد، ٨٣ نفر از مدال‌آوران و مربیان برتر اردکانی چهارمین دوره المپیاد ورزشی دارالعباده تجلیل شدند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار