مدیر کل بنیاد شهید استان یزد با اشاره به وجود 327 گلزار شهدا در اين استان، از ساماندهي 206 گلزار تاكنون خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲ 30 July 2018

 «احمد ابراهيمي» در جلسه شورای اداری بنیاد شهید استان که با هدف تبیین اهداف برنامه‌های سال جاری و اولویت‌های کاری اين نهاد انقلابي با حضور مدیران ادارات بنیاد شهید شهرستان‌های استان در مهریز برگزار شد، تصريح كرد: عمده‌ترین موضوع در اولويت پيشروي اين نهاد، برگزاری مراسم شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و جشن‌های اين ايام است که امیدواریم در قالب اين برنامه‌ها ترویج‌ فرهنگ ایثار و شهادت در بين نسل جوان جامعه را در كنار ارائه دستاوردهاي چهل ساله‌ي انقلاب اسلامي داشته باشيم.

وي علاوه بر اهتمام به موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اقدامات نظير تکریم و حفظ شان ایثارگران، دقت و سرعت در ارائه خدمات، حل مشکلات جامعه هدف، پاسخگویی به موقع و شفاف و رضایتمندی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را از برنامه‌هاي در دستور كار اين نهاد خواند.

ابراهیمی از ديگر برنامه‌هاي در اولويت بنياد شهيد در استان براي سال جاري را کیفی كردن یادواره‌های شهدا و برنامه ساماندهی گلزار شهدا ذكر كرد و گفت: تاکنون 206 گلزار شهدا در سطح استان ساماندهی شده و مابقی در دست ساماندهی هستند .

در پایان این نشست مدیران ادارات شهرستان‌ها گزارشی از روند اجرایی فعالیت های بنیاد و برخی مسائل و مشکلات موجود ارائه کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار