فرماندار میبد گفت: مردم ایران مدیون انقلاب و نظام اسلامی هستند، باید در برابر سختی ها و مشکلاتی که دشمنان آن را به وجود آورده اند، ایستاد و مقاومت کرد.
کد خبر: ۶۳۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 26 July 2018

حسین فلاح با اشاره به شرایط حساس اقتصادی و تحریم های دشمن، افزود: امروز ایران به برکت انقلاب و خون شهدا با وجود فشارها و تحریم ها، و برخی چالش ها و مشکلات از امنیت بسیار بالایی برخوردار است .
وی اضافه کرد: باید همانند هشت سال دفاع مقدس کمربندها را برای عبور از مشکلات محکم بست،و هر شهروند ایرانی برای دفاع از ارزش های اسلامی ، انقلاب و حفظ کشور در مقابل نقشه های دشمنان ، جهادی عمل کند.
فلاح در ادامه به روند اجرای پروژه های عمرانی اشاره کرد و یادآور شد: در سال 1397، در این ارتباط حدود 220میلیارد ریال بودجه تعریف، مصوب و اختصاص یافت.
به گفته فرماندار میبد سال گذشته، 100درصد 36 میلیارد ریال اعتبار بخش ورزش شهرستان جذب شد، زیرا ورزش یکی از مقوله های مهم و عامل نشاط جامعه است.
فلاح بدون اشاره به تعداد پروژه های ورزشی در دست اجرا از افتتاح استخر شهیدیه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: مشکل بودجه این پروژه رفع شده است .
فرماندار میبد ادامه داد: با پیگیری وزارت ورزش و جوانان ، مجموعه ورزشی مصلی به عنوان بزرگترین سالن ورزشی شهرستان با 16 میلیارد ریال اعتبار و با مشارکت اداره ورزش و جوانان استان و افراد خیر در حال انجام است .
فلاح با اشاره به آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی فوتبال توسط نهادهای مردمی ، خیرین و بهره برداری از آن ظرف یک سال خبر داد و گفت: زمین چمن مصنوعی فوتبال ندوشن و ورزشگاه شهدا هفته آینده به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به تشکیل تیم فوتسال دسته 2 شهرستان هم گفت: تلاش داریم این تیم با ترکیب ورزشکاران بومی تقویت شود.
فرماندار میبد یادآور شد: در بخش کشاورزی در اجرای طرح های آبیاری تحت فشار و بهسازی قنات ها 65 میلیارد ریال بودجه در روستاهای محمدآباد، حجت آباد، مهرآباد و رکن آباد اختصاص یافت.
فلاح از اختصاص 25 میلیارد ریال بودجه به بخش میراث فرهنگی با مشارکت اداره میراث فرهنگی، شهرداری و دهیاری ها خبر داد.
به گفته فرماندار میبد اقدامات خوبی در بخش ندوشن نیز انجام شد، که احداث درمانگاه و پیگیری طرح فاضلاب از جمله این فعالیت هاست. 
در این نشست تعدادی از خبرنگاران پرسش های خود را در بحث تعطیلی مجدد کارخانه فولاد، نبود طرح جامع مجموعه میراثی لب خندق بیده ،موارد آلایندگی های صنعتی و مشکل تک محصولی کاشی ، نبود زیرساخت های گردشگری و اقامت پایدار گردشگری ، فاضلاب شهری و افزایش قیمت برخی کالا با فرماندار در میان گذاشتند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار