ایران همچنان زیرساخت های هسته ای و تحقیق و توسعه خود را روی سانتریفوژهای پیشرفته خواهد داشت.
کد خبر: ۶۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 14 July 2015
به گزارش تابناک یزد به نقل از واحدمرکزی خبر، شبکه پرس تی وی در خبری فوری اعلام کرد بر اساس توافق ایجاد شده، ممنوعیت تحصیل دانشجویان ایرانی در رشته های مرتبط با هسته ای کاملا برداشته می شود.

این شبکه اعلام کرد تحریم های اقتصادی و مالی وضع شده از طرف آمریکا و اتحادیه اروپا، همزمان با اجرای توافق برداشته خواهد شد.

طبق توافق ایجاد شده تحریم های تسلیحاتی ایران برداشته می شود؛

تحریم های تسلیحاتی ایران برداشته می شود و به جای محدودیت هایی که پنج سال برقرار خواهد بود، جایگزین می شود.

راکتور اراک دست نخورده باقی می ماند؛

همچنین این شبکه خاطر نشان کرد بر اساس توافق حاصل شده ، راکتور اراک دست نخورده باقی می ماند و علاوه بر آنکه به روز می شود با جدیدترین فناوری ها تجهیز می شود و همچنین ایران به عنوان یک تولید کننده اورانیوم غنی شده و آب سنگین در بازارهای جهانی به رسمیت شناخته شد.

ممنوعیت همکاری تجاری با ایران در همه حوزه ها برداشته می شود؛


پرس تی وی در خبری فوری اعلام کرد تحریم های موجود علیه بانک مرکزی، کشتیرانی،‌صنعت نفت و بسیاری از دیگر شرکت های ایران برداشته می شود.

چرخه سوخت و غنی سازی اورانیوم ایران به رسمیت شناخته می شود؛

 طبق طرح جامع اقدام مشترک، قدرت های جهان برنامه هسته ای صلح آمیز ایران را به رسمیت می شناسند. و ایران به عنوان یک قدرت هسته ای که می تواند چرخه سوخت و غنی سازی اورانیوم داشته باشد، به رسمیت شناخته می شود.

لغو همه تحریم های اقتصادی و مالی علیه ایران از طریق تصویب قطعنامه ای در شورای امنیت سازمان ملل صورت می گیرد.

تحقیق و توسعه ایران در مورد سانتریفوژهای پیشرفته متوقف نمی شود

پرس تی وی درباره توافق هسته ای وین، اعلام کرد ایران همچنان زیرساخت های هسته ای و تحقیق و توسعه خود را روی سانتریفوژهای پیشرفته خواهد داشت. همه سایت های غنی سازی ایران به فعالیت خود ادامه خواهند داد و ایران همچنان غنی سازی خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار