معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از کشف و ضبط بیش از ۲.۵ تن انواع فراورده خام دامی از ابتدای طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲ 21 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، دکتر علیرضا امیری اظهار کرد: از زمان تشدید نظارت های دامپزشکی در ماه مبارک رمضان در شهرستان کرمانشاه تا کنون بیش از ۲.۵ تن انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی از مراکز مختلف کشف و ضبط شده و به شیوه بهداشتی امحا شده است.

وی افزود: در یک مورد بازرسی اخیر حدود ۸۰۰ کیلوگرم انواع فراورده های خام دامی ناسالم از مغازه های بازار روز میدان آزادی کشف و ضبط شد.

دکتر امیری از پلمپ به 3 واحد متخلف هم خبر داد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه تشدید نظارت های بهداشتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد ، افزود :این نظارت ها در تمام شهرستان های استان اعمال می شود.

وی از برخورد جدی با افراد متخلف هم خبر داد و به مردم توصیه کرد فراورده خام دامی مورد نیاز خود را حتما از مراکز مجاز و معتبر تهیه‌ کنند.

وی گفت: مردم باید هنگام خرید فراورده های خام دامی به مهر و برچسب دامپزشکی توجه کنند و هرگونه تخلف بهداششتی را با تلفن ۱۵۱۲ یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ در میان بگذارند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار