رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد از اجرای طرح نیابت در هفته هلال احمر در سطح شهرستان بهاباد خبر داد و گفت: طرح نیابت یکی از طرح‌های حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر است که به منظور شناسایی و کمک به سالمندان و نیازمندان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۰۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 10 May 2018

حسن رضاپور به مناسبت هفته جمعیت هلال احمر با اشاره به برگزاری طرح نیابت در سراسر شهرستان بهاباد اظهار داشت: هدف از اجرای طرح نیابت کمک و شناسائی افراد نیازمند و مستحق است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح نیابت داوطلبان به نیابت از فرزندانی که در بین سالمندان نیستند یا از آنان دورند با دیدار و دلجویی از سالمندان سعی می‌کنند شادی را به محفل آنان هدیه کنند.

حسن رضا‌پور از اجرای بیش از 20 برنامه در هفته جمعیت هلال‌احمر در شهرستان بهاباد خبر داد و عنوان کرد‌:در هفته هلال احمر بیش از 20 برنامه توسط این جمعیت در بهاباد اجرا می‌شود.

وی عمده برنامه‌های هفته هلال احمر در بهاباد را غبارروبی قبور شهدا، همایش بزرگ کوهنوردی‌، دیدار با امام جمعه، شرکت پرسنل در نماز جمعه‌، برپائی ایستگاه سلامت‌، برگزاری جشن توسط غنچه‌های هلال‌، تجلیل از مربیان امداد و نجات و اجرای طرح نیابت را از برنامه‌های عمده این هفته در بهاباد اعلام کرد‌.

هفته جمعیت هلال احمر از 15 اردیبهشت ماه لغایت 24 اردیبهشت با شعار همه جا برای همه در سراسر کشور آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار