رییس مرکز آموزش و پژوهش شورای عالی استانها با بیان اینکه آموزش اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در دستور کار این شورا قرار دارد گفت: این آموزش ها بعد از ماه مبارک رمضان به صورت جدی دنبال می شود.
کد خبر: ۵۹۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 01 May 2018

'علی دشتی' روز دوشنبه در صحن علنی نشست شورای اسلامی شهر یزد افزود: برنامه های آموزشی شوراها در سالجاری تهیه شده که این آموزش ها به روش های مختلف در جهت ارتقای سطح علمی اعضا اجرا می شود.
وی اظهار کرد: آموزش شوراها بعنوان یک وظیفه برعهده شورای عالی استانهاست که امیدواریم بتوانیم با اقدامات جدی تر و تامین بودجه در این زمینه گام برداریم.
دشتی، هدف از تشکیل شورای عالی استان‌ها را پیگیری، جمع‌بندی و ایجاد ارتباط حلقه‌ای بین اعضای شوراهای اسلامی شهرها و استان با این شورا بیان کرد و گفت: متأسفانه تاکنون آن طور که باید و شاید این امر از سوی شوراها صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه تصمیمات شوراها باید توسط مسئولان دولتی رعایت شود افزود: متاسفانه در برخی موارد دیوان عدالت در مصوبات ورود پیدا می کنند که این غیرقانونی است.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد هم با بیان اینکه شوراها اگر از نظر مالی تقویت نشوند نمی توانند اثر گذاری داشته باشند گفت: بودجه شوراها بسیار کم است و جوابگو نیست. 
ونوس عامری افزود: شورا یک نهاد مردمی است و عملکرد آن زیر ذره بین مردم است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار