امام جمعه جهرم گفت کشور باید در فرهنگ مشورت پیشگام باشد، گفت: در حالی که ایران می‌خواهد فرهنگ مشورت را به دنیا نشان دهد باید دیدگاه اخلاقی و مدیریتی در مجموعه مدیریتی کشور وجود دارد که نیاز به تغییر و تحول دارد.:
کد خبر: ۵۹۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 28 April 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نمازجمعه شهر جهرم اظهار داشت: مدیران برقراری نظم و امنیت باید توجه ویژه به جان و نوامیس مردم داشته باشند و از هرج و مرج اوباش در جامعه جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر به جا آوردن صله رحم گفت: این مهم از مکارم اخلاقی است که باید در خانواده‌ها زنده نگه داشته شود.

امام جمعه جهرم با یادآوری روز شوراها، این نهاد را مجموعه‌ای مشورتی دانست که قانونگذار پیش‌بینی کرده است.

وی اذعان کرد: فایده شورا رشد جامعه است و اگر پیشرفتی حاصل نشد مشکل را باید در این مجموعه جست‌وجو کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: شوراها را مردم انتخاب می‌کنند و اگر مشورت قوت پیدا کند مردم حرکت به‌سمت پیشرفت را در جامعه احساس می‌کنند.

دژکام با بیان اینکه کشور باید در فرهنگ مشورت پیشگام باشد، گفت: در حالی که ایران می‌خواهد فرهنگ مشورت را به دنیا نشان دهد باید دیدگاه اخلاقی و مدیریتی در مجموعه مدیریتی کشور وجود دارد که نیاز به تغییر و تحول دارد.

امام جمعه جهرم با گرامی‌داشت سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با بیان اینکه اسلام با شادی‌ مخالف نیست٬ گفت: نباید به اسم شادی جوانان را از مصلحت‌ها غافل کرد بلکه باید زمینه تفکر و تعقل را در آن‌ها به‌وجود آورد.

وی میلاد امام زمان(عج) را مقارن با گرامیداشت خدمات سربازان گمنام این حضرت دانست و بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) برای ایجاد امنیت تلاش بسیاری دارند که شایسته قدردانی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار