در جلسه امروز شورا؛
تابناک: در جلسه بررسی نهایی لایحه بودجه شهرداری اصفهان برای سال 94 بودجه برخی بخش های شهرداری از جمله رسانه های شهرداری اصفهان با رای اکثریت اعضای شورا صفر شد.
کد خبر: ۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷ 18 February 2015
به گزارش خبرنگار تابناک، جلسه فوق العاده شورای شهر اصفهان به منظور بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال 94 امروز صبح در تالار شورا و با حضور اعضا و خبرنگاران برگزار شد.

یکی از بحث برانگیزترین مباحث امروز در جلسه بررسی نهایی لایحه بودجه سال 94 شهرداری، صفر شدن بودجه رسانه های شهرداری اصفهان بود که موافقان و مخالفانی را نیز داشت.

تمامی اعضای شورای شهر با صفر شدن بودجه سیمای شهر موافقت داشتند اما در صفر شدن بودجه خبرگزاری ایمنا و روزنامه اصفهان زیبا، مخالفانی از اعضای شورای شهر در این رابطه به سخنرانی پرداختند.

از جمله این افراد عباس حاج رسولی ها، محمدرضا فلاح و کریم نصر اصفهانی بودند، که در مخالفت خود با صفر شدن بودجه خبرگزاری ایمنا و اصفهان زیبا تاثیرگذار بودن و محلی بودن این رسانه ها را به عنوان دلایل خود متذکر شدند.

در این میان پیشنهاد رسیدن بودجه این دو رسانه به رقمی کمتر مطرح شد اما باز هم مورد مخالفت اکثر اعضای شورای شهر قرار گرفت و در نهایت بودجه خبرگزاری ایمنا، اصفهان زیبا و سیمای شهر که از رسانه های وابسته به شهرداری اصفهان هستند، با رای در این جلسه به صفر رسید.

رویکرد اعضای شورا در صفر کردن بودجه رسانه های شهرداری، خودکفا شدن این رسانه ها همچون دیگر رسانه های شهر است و قصد بر حذف شدن این رسانه ها وجود ندارد.

همچنین بودجه گردشگری شهرداری صفر و به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری منتقل و نیز کمک به سازمان ورزش شهرداری اصفهان نیز صفر شد.

این جلسه همچنان در حال برگزاری است و هنوز کل بودجه شهرداری اصفهان در سال 94 نهایی نشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار