معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در چارچوب اجرای طرح ویژه نظارتی عید نوروز از 10 اسفند گذشته تاکنون سه هزار و 548 واحد متخلف صنفی و عرضه خدمات در این استان 54 میلیارد ریال جریمه شدند.
کد خبر: ۵۸۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ 03 April 2018

به گزارش تابناک : علی باخرد روز سه شنبه افزود: در این مدت 46 هزار مورد بازرسی با همکاری دستگاههای اجرایی نظیر اتاق اصناف، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی در سطح استان خراسان رضوی انجام شد. 
وی ادامه داد: از این تعداد بازرسی 35 هزار و 927 مورد همراه با تشکیل 2 هزار و 829 پرونده با تخلف به ارزش 46 میلیارد ریال مربوط به واحدهای صنفی و عرضه کالا در مشهد بود.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در طول اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز هزار و 636 مورد شکایت مردمی به صورت مراجعه حضوری یا تماس با سامانه ارتباطی در ارتباط با نحوه عرضه کالا و ارائه خدمات در استان دریافت و با رسیدگی به این شکایات در مجموع 2 میلیارد و 350 میلیون ریال به شاکیان برگشت داده شد.
وی افزود: علاوه بر نظارت مستقیم بر واحدهای صنفی و رسیدگی به شکایات مردم، برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و توزیع اقلام کالایی طرح تنظیم بازار از دیگر برنامه های طرح ویژه نظارتی نوروز 97 در خراسان رضوی بود. در این مدت 2 هزار و 400 تن برنج تنظیم بازار با قیمت مصوب در واحدهای عرضه توزیع شد. علاوه بر آن 2 هزار و 400 تن برنج دیگر نیز به استان اختصاص یافت که در فروشگاههای منتخب در حال توزیع است.
باخرد ادامه داد: در این مدت هزار و 161 تن سیب و سه هزار و 435 تن پرتقال طرح تنظیم بازار به خراسان رضوی اختصاص یافت که از این میزان 774 تن سیب و 2 هزار و 55 تن پرتقال با قیمت مصوب در واحدهای عرضه در سطح استان رضوی توزیع شد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار