مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از انجام 59 عملیات از سوی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان یزد تا دهم فرورین خبر داد و افزود: این عملیات‌ها شامل 16 عملیات جاده‌ای، 40 عملیات حضوری، يك خدمات مناسبتی و دو عملیان ریزش آوار بوده است.
کد خبر: ۵۸۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 03 April 2018

دکتر «محسن حرازی زاده» با اشاره به طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر که از ۲۴ اسفندماه ۹۶ آغاز و تا 14 فروردین ماه 97 ادامه خواهد داشت، مجموع حادثه دیدگان تا دهم فروردین ماه را 143 نفر اعلام کرد و گفت: 47  نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، 88 نفر در خدمات حضوری، 5 نفر در خدمات مناسبتی و 2 نفر در خدمات ریزش آوار از خدمات نجاتگران هلال احمر بهره مند شدند.

این مقام مسئول با بیان این که مجموع کل آسیب دیدگان 137 نفر بوده است ، ادامه داد: در این عملیات ها 7  نفر در حوادث جاده ای  و 8 نفر در خدمات حضوری(مجموعا 15 نفر) توسط آمبولانس‌های هلال احمر به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده را 10 نفر بیان كرد و افزود:  مجموع کل افراد اسکان داده شده شامل خدمات حضوری است.

وی مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده  را 69  تیم  اعلام کرد و گفت: نیروهای عملیاتی این تیم‌ها  شامل 233 نفر است.

حرازی زاده در پايان مجموع کل آمبولانس‌های اعزام شده را 24 دستگاه اعلام و اظهار کرد: مجموع کل عملیات رهاسازی صورت‌گرفته در این مدت دو مورد بوده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
شما که راست می گید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار