رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: در راستای اجرای طرح آرامش بهاری، کرسی های حفظ و تلاوت قرآن کریم در استان یزد در حال برگزاری است.
کد خبر: ۵۸۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 29 March 2018

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت:در راستای اجرای طرح آرامش بهاری، کرسی های حفظ و تلاوت قرآن کریم در استان یزد احیا شد.

محمد حسین کاظمی افزود: این مراسم های معنوی در امامزاده شاهزاده فاضل، امامزاده سید جعفر محمد(ع)،  امامزاده جعفر(ع) هر روزه نیم ساعت قبل از اذان مغرب و در امامزاده سید نصرالله(ع) هر پنجشنبه  نیم ساعت قبل از اذان مغرب برگزار می شود.

وی گفت: روند برگزاری کرسی های حفظ و تلاوت قرآن کریم بدین صورت است که در  هر جلسه کرسی، یک حافظ قرآن یک حزب از قرآن را از حفظ می خواند و پس از آن قاری قرآن، همان حزب را قرائت می کند و در هنگام اذان، موذن اذان را تلاوت می کند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد تصریح کرد: این مراسم ها در راستای افزایش فعالیت قرآنی در امامزادگان و بقاع متبرکه، احیای مجدد کرسی های حفظ در جامعه و تشویق شهروندان و میهمانان نوروزی به معقوله حفظ و تلاوت قرآن کریم برگزار می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار