معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: گشت‌های ویژه پلیس در قالب گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی در محل‌هایی اعم از بازارها، مناطق گردشگری و محل اسکان مسافران حضورداشته و نظم و امنیت را برای مردم فراهم می‌آورند.
کد خبر: ۵۸۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 26 March 2018

محمدرضا مزیدی گفت: فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد در راستای ارتقای سطح امنیت شهروندان و مسافران نوروزی اقدام به راه‌اندازی گشت‌های ویژه انتظامی در سطح شهر و مناطق پرازدحام نموده است.

وی افزود: گشت‌های ویژه پلیس در قالب گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی در محل‌هایی اعم از بازارها، مناطق گردشگری و  محل اسکان مسافران حضورداشته و نظم و امنیت را برای مردم فراهم می‌آورند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در ادامه از استقرار ایستگاه‌های نوروزی پلیس در ورودی و مرکز شهرهای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های نوروزی پلیس علاوه بر تأمین نظم و امنیت در عرصه‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای مردم، خدماتی نظیر راهنمایی مسافران نوروزی را بر عهده خواهند داشت.

این مقام انتظامی همچنین بیان کرد: گشت‌های انتظامی پلیس با حضور هشیارانه در اماکنی همچون مراکز خرید، تفرجگاه‌ها و اماکن دیدنی و تاریخی استان، آموزش‌ها و دانستنی‌های ضروری این ایام را از طریق توزیع تراکت و بروشورهای لازم به شهروندان و مسافران منتقل می‌نماید.

مزیدی اظهار داشت در نوروز 97 نیروی انتظامی استان یزد فعالیت‌های آموزشی و آگاهی‌بخش خود در رسانه‌ها و به‌ویژه فضای مجازی را نسبت به سال‌های گذشته افزایش داده و خوشبختانه این اقدامات نتیجه‌بخش بوده و ما شاهد کاهش چشمگیر تصادفات و نیز سرقت‌ها در سال جدید نسبت به مدت مشابه در استان بوده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به نظرسنجی صورت گرفته در بین مردم و شهروندان توسط ناجا در استان گفت: بحمدالله نتایج نظرسنجی حس امنیت بالای مسافران و شهروندان را نمایان نموده است، همکاری صمیمانه مردم، پلیس و همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه در ایام نوروز این ارمغان را برای استان آورده و همگان در سایه این امنیت روزهای ناب بهاری را سپری می‌کنیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد افزود: چه خوب است که همگان همچون گذشته پلیس خود بوده و با اهتمامی بیشتر در امر رعایت قوانین و مقررات، نظم و امنیتی دوچندان را برای خود و دیگران به ارمغان آوریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار