فرماندهی انتظامی شهرستان بافت از کشف بیش از ۱۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در یک دستگاه خودرو یدک کش و دستگیری یک متهم در جاده مواصلاتی بافت_رابر خبر داد.
کد خبر: ۵۷۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 06 March 2018

سرگرد حمید ناصری فرماندهی انتظامی شهرستان بافت از کشف ۱۱۸ کیلوو ۲ گرم مواد از یک دستگاه خودروی یدک کش در محور بافت_رابر خبر داد و گفت: ماموران باگشت زنی نامحسوس با خودرو‌های پوششی در مسیر جاده بافت_رابر به یک دستگاه خودروی یدک کش مشکوک و خودرو مذکور را جهت بررسی بیشتر به مقر یگان امداد منتقل می کنند.
وی افزود: مامورین با هماهنگی با مقام قضایی از خودرو بازدید و پس از بازرسی موفق به کشف مقدار ۲۵ کیلو و ۷۴۰ گرم تریاک و ۹۲ کیلو و ۴۶۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در کف اتاق خودرو جاساز شده بود، شدند.
فرماندهی انتظامی شهرستان بافت در ادامه ابراز داشت: در این عملیات در مجموع ۱۱۸ کیلو و ۲ گرم مواد مخدر کشف، یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و در این راستا پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردید.
وی در پایان ابراز داشت: نیروی انتظامی با بهره گیری از تمام امکانات و تلاش شبانه روزی کارکنان خود می‌کوشد تا با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد نماید تا جوانان کشور عزیزمان که آینده سازان مملکت هستند از گزند هرگونه آسیب در امان باشند و مردم شریف شهرستان نیز در صورت شناخت و مشکوک شدن به موارد خاص این چنینی مراتب را به پلیس شهرستان در اولین فرصت اطلاع دهند تا پلیس در اولین فرصت اقدام نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار