تابناک: یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اداره کل آموزش‌وپرورش استان و سازمان تاکسی‌رانی با سريع‌تر تکلیف سرویس مدارس را پيش از آغاز سال تحصيلي جديد روشن كنند.
کد خبر: ۵۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 04 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا نصر اصفهانی امروز (شنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: با شروع مدارس روزانه 70 هزار دانش‌آموز جابه‌جا می‌شوند، بنابراین لازم است شرکت‌های مربوطه با برنامه‌ریزی و ساماندهی به موقع در ابتدای سال تحصیلی به صورت مفید در خدمت دانش‌آموزان و اولیاء آن‌ها باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان نسبت به اخذ مجوزهاي لازم جهت احداث ورزشگاه بزرگ غرب اصفهان اقدام کند، افزود: دو ردیف در شهرداری‌های مناطق 9 و 11 به صورت نقدی و غیر نقدی برای اين ورزشگاه در نظر گرفته شده است، بنابراین باید از فرصت باقی‌مانده با مشارکت مردم نهایت استفاده را کرد تا اعتبار در نظر عودت نکند.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: لازم است شهرداری اصفهان هماهنگی‌های لازم را در برخورداری از حقوق مساوی در امتیاز ارتفاع در مناطق 15 گانه به عمل آورد تا شهروندان با اعتماد کامل و بدون نگرانی نسبت به دریافت پروانه ساختمان اقدام کنند.

نصر اصفهانی با اشاره به پایان مهلت کمیسیون تلفیق در خصوص ارائه لایحه توسط شهرداری جهت تعیین تکلیف اراضی كشاورزي زیر 500 متر، خاطر نشان کرد: با توجه به قانون 101 امید است شهردار هر چه سریع‌تر در این خصوص اقدام کند تا مردم بیش از این منتظر نمانند.

ايستگاه اتوبوس گلستان شهدا رايگان شود

هم‌چنین، عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه وجود خیران بسيار در استان منجر شد تا اصفهان در تمام زمینه‌ها به ویژه رفع نیازها و حاجت‌های روزه‌داران سرآمد باشد، اظهار کرد: یکی از روش‌های ارتقای درجه روزه برآورده نمودن نیازهای روزه‌داران و دستگیری از آن‌ها است.

احمد شریعتی به مهیا بودن امکانات سرویس دهی برای مردم در لیالی قدر اشاره کرد و افزود: لازم است معاونت حمل‌ونقل تدابیری را اتخاذ کند تا مردم در لیالی قدر با مشکل مواجه نشوند.

وی به نصب ایستگاه کارت زنی در محدوده گلستان شهدا ایراد گرفت و خاطر نشان کرد: لازم است به دلیل حرمت به شهدا و زائران آن‌ها استفاده از حمل‌ونقل عمومي در ایستگاه بايد رايگان شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به تردد ماشین‌های سنگین در شب در خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم با اتخاذ تدابیری بتوانیم ماشین‌های سنگین را در پارکینگ‌های اطراف شهر مستقر کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار