مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در کرمانشاه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۶۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 07 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،داریوش جودکی ، با اشاره به کشف و ضبط ۳۰ هزار نخ سیگارت خارجی در کرمانشاه، اظهار داشت: یک قاچاقچی به اتهام حمل و قاچاق ۳۰هزار نخ سیگارت خارجی، علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۳۱۵ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به جریمه ۶۰ میلیونی قاچاقچی ذغال در کرمانشاه، گفت: شعبه پنجم ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه یکقاچاقچی ذغال را بر اساس صورت‎جلسه کشف و اعلام جرم پاسگاه ویژه حفاظت منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه، به اتهام مباشرت و حمل ۲۱۰ کیلوگرم ذغال قاچاق علاوه بر ضبطکالا به مبلغ ۳۰ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال در حق صندوق دولت و به دلیل خسارت نیز به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال به در حق سازمان شاکی محکوم کرد.

جودکی با اشاره به کشف و ضبط ۱۴ عدد باطری خارجی قاچاق در کرمانشاه، بیان کرد: این قاچاقچی توسط شعبه هشتم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی، علاوه بر ضبطکالا به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۲۶ میلیون و ۵۷۵ هزار ریال جریمه محکوم شد.

وی عنوان کرد: یک قاچاقچی به اتهام مباشرت و حمل دو دستگاه کولر گازی مدل ۲۴ هزار و ۹۴ کیلوگرم گردو با پوست در شعبه هشتم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتیکرمانشاه علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۴۶ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف و ضبط ۱۴ حلقه لاستیک خارجی قاچاق خبر داد و اظهار کرد: یک قاچاقچی به اتهام مباشرت در قاچاق ۱۴ حلقه لاستیک خارجی.علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار