هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر ۲۵۰مورد تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و کارگشایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد اعطاء می‌شود.
کد خبر: ۵۶۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 01 February 2018

به گزارش تابناک یزد، رئیس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه توجه به مستضعفان و محرومان در ویژه‌ برنامه‌های ایام ا... دهه فجر از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: بهره‌برداری از 20مسکن مددجویی در شهرستان‌های تفت، بافق، ابرکوه و مهریز و همچنین مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت سه منزل مددجویی در اردکان از جمله پروژه‌های قابل‌ افتتاح و بهره‌برداری این نهاد در دهه فجر امسال است.

نشاسته گر با تأکید بر اهمیت تنوع‌ بخشی و اجرای برنامه‌های باکیفیت برای جامعه هدف تحت حمایت گفت: برگزاری مراسم جشن و دوره‌های آموزشی با محوریت انقلاب اسلامی برای تمامی مددجویان تحت حمایت، اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، اعزام زنان سرپرست خانوار و دختران تحت حمایت به اردوی زیارتی عتبات عالیات و اردوهای تفریحی و آموزشی درون و برون‌استانی، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی، هنری و ورزشی برای جامعه هدف تحت حمایت از دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه فجر امسال است.

نشاسته گر افزود: دیدار مسئولان از خانواده‌های ایتام و مددجویان تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه و توزیع سبد غذایی و بهداشتی بین خانوارهای تحت حمایت در شهرستان‌های ابرکوه، مهریز، بهاباد، بافق، میبد و مروست از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ایام‌الله دهه فجر سال جاری است.

 

//خبرگزاری صداوسیما

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار