در دومین هفته قرآن و عترت استان کرمان از فعالان قرآنی شهرستان ریگان تجلیل شد.
کد خبر: ۵۶۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳ 01 February 2018

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ریگان، عصر امروز محفل انس با قرآن و تجلیل از فعالان قرآنی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، نماینده نهاد ریاست جمهوری، مدیرکل دفتر امور مجلس وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه اهل سنت شهرستان ریگان، مسئولان شهرستان ریگان و فعالان قرآنی در مصلای شهرستان ریگان برگزار شد.

محمدرضا علیزاده در این مراسم با بیان اینکه در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی و ترویج سبک زندگی قرآنی برنامه‌هایی در استان در حال اجراست، اظهار داشت: هفته قرآن و عترت زمینه‌ای را برای حضور و مشارکت قاریان و کسانی که در حوزه قرآن فعالیت و کار می‌کنند فراهم کرد.

وی با بیان اینکه همزمان با افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت در شهر کرمان، دومین هفته قرآن و عترت استان نیز آغاز به‌کار می‌کند افزود: بیش از 16 جشنواره دیگر در استان برنامه‌های متفاوتی را برگزار می‌کند که تا روز 16 بهمن ماه ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه تقدیر از پیشکسوتان حوزه قرآنی بخشی از برنامه‌های این هفته است گفت: برنامه تقدیر از خانواده شهدای قرآنی را امروز در شهرستان فهرج داشتیم.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه‌ها بیشتر ترویج سبک زندگی قرآنی و تدبر در قرآن و مفاهیم قرآنی است بیان کرد: همه مردم در گروه‌ها و اقشار مختلف تلاش کنند تا از طریق گام برداشتن برای ترویج هرچه بیشتر آیات قرآن در زندگی به سهم خود تلاش کنند.

علیزاده تصریح کرد: کسانی که فعالان قرآنی محسوب می‌شوند به عنوان مروجین واقعی قرآن تلقی می‌شوند و نقش بسیار مهمی در این راستا دارند و قطعا این نقش، نقش قابل اهمیتی است.

وی با اشاره به نقش فعالان قرآنی در حوزه ورود به زندگی قرآنی و سبک زندگی قرآنی تصریح کرد: اگر ما سبک زندگی قرآنی را در زندگی خود پیاده کنیم قطعا خیلی از مشکلاتی که در جامعه با آن مواجه هستیم حل خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در طول سال برنامه‌ها و مسابقات قرآنی داریم که با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها اجرا می‌شود افزود: خود این جلسات قرآنی در واقع همه دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و قرآنی را دخیل کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار