رشید جلیلیان در گفتگو باتابناک:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:دو هزار و ۷۲۴ طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه در شهرستان سرپل ذهاب خسارت واردشده است.
کد خبر: ۵۴۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 25 December 2017
 رشید جلیلیان،در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:از نخستین روزهای پس از زلزله کارشناسان اشتغال کمیته امداد میزان خسارت‌های وارده به طرح‌های اشتغال مددجویان را برآورد کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته خسارت‌های وارده به طرح‌های شغلی مددجویان ۱۷ میلیارد تومان برآورد شده که از این میزان بیش از ۱۲ میلیارد تومان به سرمایه‌های ثابت و پنج میلیارد تومان نیز به سرمایه‌های در گردش طرح‌های اشتغال واردشده است.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد:زلزله ماه گذشته به طرح‌های اشتغال مددجویی در ۱۲ شهرستان استان آسیب وارده کرده،و بیشترین آسیب‌ها به طرح‌های اشتغال مددجویان تحت حمایت در شهرستان‌های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و جوانرود واردشده است.

جلیلیان اظهار داشت:دامپروری از اصلی‌ترین طرح‌های اشتغال خانوارهای مددجو است که در زلزله اخیر خسارت بسیاری ‌دیده‌، وحدود پنج هزار رأس دام سبک و سنگین در زلزله کرمانشاه تلف‌شده‌اند.

وی تأکیدکرد:کمیته امداد برای جبران خسارت های وارده به طرح‌های شغلی مددجویان در نخستین گام فضای موقت برای ادامه اشغال این مددجویان ایجاد می‌کند،و این نهاد تاکنون بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به‌منظور جبران خسارت‌های اولیه و ایجاد جایگاه‌های موقت برای طرح‌های شغلی مددجویان زلزله‌زده تخصیص داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار