معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت:با شروع فصل زمستان و سردتر شدن دمای هوا به خصوص در مناطق زلزله زده هیچ کمبودی برای عرضه سوخت در این مناطق را نداریم.
کد خبر: ۵۴۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 20 December 2017
به گزارش خبرنگار تابناک،نعمت الله نجفی روز چهارشنبه در نشست خبری ،افزود:در پی وقوع زلزله 21 آبان ماه سوخت رسانی به مناطق زلزله زده به صورت سیار آغاز شد و تا کنون هم ادامه دارد. 

وی خاطر نشان کرد: از مجموع حدود 4.5میلیون لیتر سوخت رایگان توزیع شده سه میلیون و 670هزار لیتر از طریق مدیریت بحران استانداری و از 784هزار لیتر نیز توسط خیرین خریداری و بهصورت رایگان در اختیار مردم این مناطق قرار گرفته است.

معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: براساس دفترچه هایی که از طرف هلال احمر در اختیار خانوارها قرار گرفته 60لیتر به ازای هر خانوار سوخت تحویل آنها می شود وهر زمان که مردم این مناطق نیاز به سوخت داشتند ما آمادگی تامین سوخت را داریم و محدودیتی نداریم.

نجفی اطهار داشت:میزان مصرف سوخت در استان بعد از زلزله نسبت به مشابه سال قبل  افزایش یافته است و از روز 22آبان تا 28آذر، 19میلیون و 700هزار لیتر سفید، 15ملیلیون و 600هزار بنزین و بیش از 19میلیون لیتر نفت گاز از انبارها و مخازن شرکت نفت خارج و در جایگاه های عرضه سوخت توزیع و مصرف شده است .

به گفته این مسئول: میزان مصرف بنزین در این مدت به نسبت سال قبل 49درصد و نفت سفید نیز 71درصد افزایش یافته است.

وی افزود:یک میلیون و 550هزار لیتر سوخت مورد نیاز برای بالگردها و هواپیماها ارسال شده  که این میزان مصرف نسبت به  مدت مشابه سال گذشته 49درصد افزایش یافت.

نجفی ابراز داشت:109 جایگاه عرضه سوخت مایع و 74جایگاه سوخت گاز(CNG) دراستان کرمانشاه در حال فعالیت هستند وماهانه در حدود 20میلیون مترمکعب گاز CNG در استان مصرف می شود.

معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه اذعان داشت:در حال حاضر درسطح استان 500فروشندگی فرآورده نفتی که بیشتر آن در روستاها است، وجود دارد.
 
نجفی گفت:7 و 500پیک نیک گاز مایع با تجهیزات خوراک پزی، نصب پنج اسکیت گاز مایع و توزیع 70تن گاز بین مردم و ارسال هفت هزار کپسول گاز به مناطق زلزله زده از دیگر اقدامات انجام شده توسط شرکت نفت استان اعلام کرد. 

وی در آخر تاکید کرد: 10جایگاه عرضه سوخت در زلزله اخیر در استان خسارت دیده است ودر مناطقی که جایگاه خسارت دیده از طریق تانکرهای سیار توزیع سوخت را انجام می دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار