طی مراسمی مظفر تیموری به عنوان سرپرست معاونت هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد.
کد خبر: ۵۳۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 02 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ مراسم تودیع و معارفه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد.

طی این مراسم مظفر تیموری به عنوان سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی و از زحمات آرشام خرسندپور معاون سابق این اداره کل تقدیر به عمل آمد.

آرشام خرسندپور، حدود 4 سال سرپرستی حوزه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه را بر عهده داشت و مظفر تیموری نیز پیش از این انتصاب، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه را به مدت ۶ سال عهده دار بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  در این مراسم  به انتظارات اصحاب فرهنگ اشاره کرد و بیان داشت: حوزه فرهنگ و هنر از حساسیت بالایی برخوردار است و هنرمندان از ما توقع و انتظار دارند که بستر را برای رشد بیشتر فرهنگ و هنر در این شهر فراهم نماییم. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از حساسیت هنرمندان احساس خشنودی کرد و اظهار کرد: این یک واقعیت است که نظرات بعضی هنرمندان برای مردم قابل احترام و تاثیرگذار است و همانطور که مردم نسبت به سرنوشت مملکت خود حساس و پیگیرند، قطعا هنرمندان حساس ترند و آن به این دلیل است که هنرمندان اطراف خود و جامعه را ریزبینانه تر و دقیق تر می نگرند و اگر این گونه نباشد اصلا هنرمند نیستند.

وی افزود : رویکرد ما در حوزه فرهنگ و هنر یک رویکرد زیربنایی است و برای این موضوع از تمامی ظرفیت های اداره کل بهره خواهیم برد. 

وی افزود : اولویت ما در انتصابات، کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستند و خوشبختانه در بین مجموعه همکاران افراد توانمند، با استعداد و خلاقی وجود دارد که باید تلاش کرد به نحو درستی از ظرفیت آنها استفاده کرد و از آنجا که کارکنان ارشاد سالهاست در این مجموعه مشغول فعالیت هستند به تبع آشنایی بیشتری به این حوزه دارند و  سریع تر از افراد دیگر بر امور مسلط می شوند. 

وی به سفر آقای کاراندیش به مناطق زلزله زده اشاره و بیان داشت : حضور معاون توسعه و منابع وزارت ارشاد و هیئت همراه دستاوردهای خوبی داشت و به زودی نتایج این دستاوردها و برنامه های جمع بندی شده برای کمک به مناطق زلزله زده به اطلاع عموم رسانده می شود.

درادامه این مراسم خرسندپور، گزارشی از عملکرد خود در مدت فعالیتش ارائه کرد و در پایان این مراسم حجت الاسلام رحیم جعفری ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات آرشام خرسندپور، حکم سرپرستی معاونت هنری و سینمایی را به مظفر تیموری تقدیم کرد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار