کد خبر: ۵۳۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱ 29 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان در خصوص آتش سوزی عصر روز دوشنبه گفت: این آتش سوزی عمدی بوده که بیشتر مواد تشکیل دهنده آن زباله های مسکونی و صنعتی بوده است.
وی  اشاره کرد : عصر دیروز طی تماس های مکرر از سوی شهروندان به 125 مبنی بر آتش سوزی در نزدیکی شهرک صنعتی اردکان و همچنین محدوده مرزی اردکان و بفروئیه ماموران آتش نشانی راس ساعت 15:50با خودروهای سنگین این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
موسوی گفت :پس از اعزام ماموران آتش نشانی به دلیل نبود مسیر مناسب جهت ورود به منطقه، عملیات اطفاء کمی با تاخیر مواجه شد که با کمک ماشین آلات کارخانه شیشه مسیر آزاد سازی و ماموران آتش نشانی به اطفاء حریق پرداختند.
مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان با اشاره به اینکه محدوده حریق بسیار وسیع بوده اظهار داشت: متاسفانه این محدوده طبق شواهد مدت زیادی است که محل انباشت زباله های خانگی و صنعتی بوده است که با تلاش ماموران آتش نشانی و ارسال 10 سرویس خودروی سنگین و همچنین ارسال یک تانک آب ده چرخ از سوی شهرداری به منطقه توانستیم طی مدت 9 ساعت این حریق را اطفا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار