معاون امور اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امنیت مطلوبی در مناطق زلزله‌زده وجود دارد، گفت: نیروی انتظامی از روز نخست وقوع زمین لرزه در استان با به کارگیری 10 هزار نیرو امنیت را در منطقه برقرار کرده است.
کد خبر: ۵۳۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 28 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،محمدرضا آمویی ، اظهار داشت: نیروی انتظامی از روز نخست وقوع زمین لرزه در استان با به کارگیری 10 هزار نیرو امنیت را در منطقه برقرار کرده است.

‌معاون امور اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: نزدیک به 80 دستگاه خودروی گشت در حوزه پیشگیری و ایجاد نظم بخشی و امنیت در مناطق زلزله‌زده در حال گشت شبانه‌روزی هستند.

وی با اشاره به تامین امنیت در ارسال محموله‌ها و کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده، افزود: محموله‌ها از ورودی شهرستان‌ها تا رسیدن به دست متولی امر برای توزیع توسط نیروهای انتظامی مدیریت می‌شود.

آمویی با بیان اینکه امنیت مطلوبی در مناطق زلزله‌زده وجود دارد، ادامه داد: 21 پلیس فوریت‌های 110 در  محل اسکان مردم در کنار چادرها برپا شده است و امنیت چادرها را تامین می‌کنند.

وی به بحث امنیت محله‌محور وکوچه‌محور عوامل یگان ویژه اشاره و بیان کرد: در مناطق مرزی نیز در حوزه مرزبانی خدماتی ارائه می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار