کد خبر: ۵۲۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 12 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي يزد از اتصال شهرك صنعتي فولاد به شبكه مخابرات خبر داد .
 «سيد مسعود عظيمي» در بازديد از شهرك صنعتي فولاد با بيان اين كه در حال حاضر 15 شهرک و ناحیه صنعتی استان از امکانات مخابراتی برخوردار هستند، اظهار كرد: ايجاد و تكميل زيرساخت‌هاي مناسب براي واحدهاي توليدي و صنعتي، از ضروريات بخش توليد و صنعت است .

وي ادامه داد: تلفن‌دار شدن اين شهرك صنعتي از مصوبات سفر مدير عامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران به استان يزد بود كه خوشبختانه با هماهنگي‌هاي لازم به سرانجام رسيد .

اين مسئول در اين باره تصريح كرد: در سفري كه مهندس يزداني معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مدير عامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران به استان يزد داشتند، جلسه‌اي در محل شركت خدماتي شهرك صنعتي فولاد برگزار و مقرر شد با پيگيري شركت شهرك‌هاي صنعتي و شركت مخابرات، مشكل مخابراتي اين شهرك در كوتاه‌ترين زمان مرتفع شود .

وي افزود: با جلسات متعددي كه با مسئولين شركت مخابرات استان برگزار شد و پيگيري‌هاي مستمر نمايندگان شركت شهرك‌ها و همچنين شركت خدماتي شهرك، بالاخره در آبان‌ماه جاري اين شهرك صنعتي نيز به شبكه مخابرات متصل شد .

عظيمي اظهار كرد: خطوط تلفن ثابت در اين شهرك در حال حاضر راه اندازي شده است و آماده استفاده واحدهاي صنعتي است.

وي يادآور شد: در حال حاضر شهرك صنعتي فولاد با مساحت 1000 هكتار داراي 60 قرارداد سرمايه گذاري است كه از اين تعداد 12 واحد صنعتي به بهره برداري رسيده است .

عظيمي در پايان خاطر نشان كرد: واحدهاي صنعتي مي توانند با مراجعه به مركز مديريت تجاري شركت مخابرات استان، نسبت به خريد سرويس هاي مورد نياز خود اقدام كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار