مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه صاحب الزمان(عج):
تابناک: مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: هدف از برگزاری همایش‌هایی چون مدیریت جهادی و تبیین شاخصه‌های آن، راهکاری برای ارتقا دانش کاربردی است.
کد خبر: ۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸ 21 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی فاطمی نسب پیش از ظهر امروز در همایش مدیریت جهادی شاخص‌ها و راهکار‌های تحقق آن اظهار کرد: مدیریت جهادی رمز موفقیت برای رسیدن به تحقق سیاست‌های نظام و اصول مدنظر رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان کرد: ادبیات انقلاب ما با واژه جهاد و مدیریت جهادی بیگانه نیست، بهترین عرصه بروز و ظهور این اصل میادین دفاع مقدس بود که منجر به موفقیت بزرگ برای ملت و نظام شد.

مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه صاحب الزمان(عج) تصریح کرد: برگزاری همایش‌هایی که معاون پژوهش و دانش سپاه با محتواهای علمی و تخصصی مدنظر دارد، درحقیقت راهکاری برای ارتقا دانش کاربردی است.

وی مدیریت جهادی و انقلابی را یک روحیه‌‌ دانست که با تمرین و تکرار، ایجاد و محقق می‌شود و گفت:‌ در این صورت است که می‌توان از یک شخصیت انقلابی و جهادی، مدیریت جهادی انتظار داشت.

فاطمی نسب با بیان اینکه قبل از برگزاری چنین همایش‌ها، ابتدا نیاز سنجی صورت می‌گیرد و سپس موضوعاتی انتخاب و اولویت گذاری می‌شود، افزود:‌ پس از آن نیازها از همه سطوح و رده‌های سپاه احصاء شده و در معاونت پژوهش بررسی و ارزیابی می‌شود و در نهایت به تایید مسئولان عالی سپاه می‌رسد و آخرین نظرات و پیشنهادات روی آن اعمال می‌شود.

وی با اشاره به 19 محور این همایش، عنوان کرد: مدیریت جهادی در اندیشه‌ رهبر معظم انقلاب، مبانی سازمانی مدیریت جهادی، نقش مدیریت جهادی در دستاورد‌های دفاع مقدس، ارتباط فرهنگ و مدیریت جهادی، مدیریت جهادی با رویکرد آینده‌پژوهی، مدیریت جهادی چالش‌ها و فرصت‌ها و تهدیدها از جمله موضوعات و محور‌های این همایش است.

مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه صاحب الزمان(عج) در پایان از همه فرماندهان، مسئولین آموزشی و پژوهشی و محققین اقشار مختلف بسیج استان درخواست همکاری مجدانه و فعالانه کرد و اضافه داشت: موضوعات دارای اولویت مدنظر خود را به معاونت پژوهشی سپاه به منظور تحقق عملکرد بهتر و موثرتر ارائه دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار