مدیر جهاد کشاورزی اقلید با اشاره به اهمیت سلامت جان مردم و محیط‌زیست بر برخورد قاطع و جدی با متخلفان عرضه سموم و کود قاچاق، غیرمجاز، تقلبی و تاریخ گذشته تأکید کرد.
کد خبر: ۵۱۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴ 31 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:آرش خسروانی بعدازظهر امروز در مانور پدافند غیرعامل که با هدف کشف سموم و کود قاچاق، غیرمجاز، تقلبی و تاریخ گذشته در این شهرستان برگزار شد بر لزوم دقت و نظارت بر مراکز فروش سموم کشاورزی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه جان و سلامت مردم ارزش بالایی دارد عنوان داشت: قوانین و مقررات باید به درستی اجرا شده و بر اجرای آن نیز باید نظارت شود تا خطری هرچند جزئی مردم را تهدید نکند.

خسروانی بیان داشت: افرادی که در زمینه عرضه و فروش سموم و کود و... فعالیت می‌کنند باید مهارت و مجوز لازم در این زمینه را داشته باشند.

وی با تأکید بر اهمیت پدافند غیرعامل اظهار داشت: سلامت مردم و محیط‌زیست، جلوگیری از مصرف بی‌رویه سموم و نظارت بر آن ازجمله اهداف برگزاری این مانور است.

در برگزاری این مانور به همت جهاد کشاورزی اقلید و همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، دفتر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و اداره صنعت، معدن و تجارت و به مناسبت هفته پدافند غیرعامل صورت گرفت از چند واحد صنفی عرضه سموم و کود بازدید شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار