رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابرکوه از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «مسافر کربلا» در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 28 October 2017

به گزارش تابناک یزد،قاسم برزگر از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «مسافر کربلا» در شهرستان ابرکوه خبر داد و گفت: این مسابقه در ماه صفر و ویژه نوجوانان و جوانان 13 تا 25 ساله و باهدف ترویج فرهنگ مطالعه و همچنین الگوسازی برای نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

وی اثر «مسافر کربلا» را یکی از اثرگذارترین کتاب‌های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: این کتاب زندگینامه شهید نوجوان علیرضا کریمی است که باوجود سن کم خود، راه صدساله عارفان را طی کرده و با شهادتش الگویی برای نوجوانان و جوانان شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابرکوه شرکت در این مسابقه را به سه روش اعلام کرد و اظهار داشت: درروش اول شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از مطالعه کتاب، دل نوشته‌ای خطاب به شهید کریمی بنویسند و تحویل بدهند؛ همچنین درروش دوم، باید یادداشتی ترویجی برای معرفی کتاب مسافر کربلا بنویسند و درروش سوم شرکت در مسابقه ترویج کتاب در فضای مجازی است و شرکت‌کنندگان می‌توانند عکس یا فیلمی از کتاب گرفته و همراه با یک یادداشت کوتاه با هشتک #مسافر_کربلا در اینستاگرام یا کانال تلگرام منتشر کنند و لینک آن را به مجریان مسابقه ارسال کنند.

گفتنی است که علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کتاب «مسافر کربلا» تا پایان ماه صفر به کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابرکوه مراجعه نمایند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار