جمعی از کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین به مناسبت 14 مهر، روز ملی دامپزشکی با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۵۰۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 11 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، در این دیدار که به مناسبت روز ملی دامپزشکی صورت گرفت دکتر صیاد غلامی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین در دیدار با حجت الاسلام والمسلمینحجت الاسلام محمدحسین اجرایی امام جمعه این شهرستان به بیان اهداف، فعالیت ها و دستاوردهای شبکه دامپزشکی شهرستان پرداخت.

وی با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه دامپزشکی در تامین امنیت غذایی با منشاء دامی جامعه، تلاش اکیپ های نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی در زمینه بازرسی از مراکز تهیه, تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی را یادآور شد و افزود: در این زمینه اهتمام ویژه ای داریم و با متخلفان به شدت برخورد صورت می گیرد.

این مقام مسئول همچنین حفاظت از سرمایه های دامی را از دیگر وظایف دامپزشکی عنوان و اقدامات شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین در این راستا را شامل واکسیناسیون علیه بیماری های مختلف، ارائه آموزش های لازم به دامداران، سمپاشی بدن و جایگاه های نگهداری دام و... بیان کرد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین بر لزوم آگاه سازی شهروندان و بهره برداران خدمات دامپزشکی در خصوص بیماری های دام و طیور و نیز راه های پیشگیری از این بیماری ها تاکید کرد و بیان داشت: در این زمینه سعی شده با برگزاری کلاس های آموزشی آخرین راهکاری پیشگیری و با مقابله با بیماری های مختلف به آنها آموزش داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام محمدحسین اجرایی امام جمعه هرسین نيز در ادامه این دیدار با تشكر از اقدامات صورت گرفته و آرزوی توفیق برای پرسنل خدوم دامپزشکی،خواستار مرتفع شدن مسائل و مشكلات اجرايي شبكه دامپزشكي شهرستان هرسین شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار