مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد از پخش بیش از 18هزار دقیقه برنامه با موضوع فلسفه قیام عاشورا و نهضت حسینی از رسانه استانی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 07 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»پهلوانیان گفت: در دهه اول محرم امسال با تلاش شبانه روزی و اقدام جهادی کارکنان صدا و سیمای مرکز یزد، علاوه بر پوشش مطلوب و شایسته عزاداری های مردم حسینی در همه شهرستان های استان، تجمع های بزرگ و پرشکوه مردم دارلعباده در شهرهای یزد، بافق و مهریز وهمچنین تاسوعا و عاشورا در شهر یزد و بیش از ۱۸نقطه از استان بطور زنده از شبکه استانی و شبکه های سراسری پخش شد.

وی افزود‌ پخش 18هزار و 489دقیقه برنامه با موضوع فلسفه قیام عاشورا و نهضت حسینی و تبیین فرایض امر به معروف و نهی از منکر، حضور پر شور و شعور مردم عزادار در مساجد و تکایا و خیابان ها و هیئات مذهبی با پوشش گسترده و مطلوب در گستره همه استان از شبکه های رادیویی و تلویزیونی استانی و حضور در شبکه های ملی از عمده عملکرد امسال صداوسیمای یزد محسوب می شود.

مدیرکل صداوسیمای یزد افزود: معاونت صدای مرکزیزد با تأمین، تولید و پخش بیش از 4هزار و 872دقیقه برنامه از شبکه استانی رادیو یزد، معاونت سیمای مرکز یزد با تامین، تولید و پخش بیش از 12هزار و 80دقیقه برنامه و معاونت خبر مرکز یزد با تولید و پخش یک هزار و 537دقیقه  خبر در این ایام به ایفای نقش خود پرداختند.

به گفته پهلوانیان، در بخش معاونت فضای مجازی هم امسال پخش زنده عزاداری های سیمای یزد از طریق 2 نرم افزار مستقل بیش از 130هزار بازدیدکننده داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار