سید احسن احمدی در گفتگو با تابناک:
نائب رئیس شورای اسلامی شهر پاوه گفت : پس از نزدیک به یک ماه از معرفی دکتر برهان ولدبیگی به عنوان شهردار پاوه هنوز مراحل اداری برای صدور حکم وی طی نشده است و آینده شهرداری پاوه نامشخص است.
کد خبر: ۵۰۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 28 September 2017
سید احسن احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود : هنوز هیچ جواب کتبی یا شفاهی از وضعیت دکتر برهان ولدبیگی به شورای اسلامی داده نشده است و ما پیگیری های لازم را در این زمینه انجام داده ایم .

وی خاطر نشان کرد: ما تماس و پیگری های لازم را داشته ایم و قرار بر این بود وضعیت دکتر برهان ولدبیگی تا روزهای دوم و سوم مهر ماه مشخص می شد اما بنظر می رسد با 
توجه به تحولات صورت گرفته و آمدن استاندار جدید این موضوع به تاخیر افتاده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر پاوه تصریح کرد : هنوز نتیجه هیچ شهرداری در سطح استان از سوی استانداری به شوراهای مربوطه در شهرستانها داده نشده است و این موضوع فقط مختص شهر پاوه نیست.

همچنین براساس اخبار دریافتی و شنیده ها اکثریت اعضای شورای پنجم که پیش از این نیز در تبلیغات انتخاباتی خود تاکید بر استفاده از شهردار بومی و متخصص را در دستور کار داشتند 
قصد دارند با معرفی یک شهردار بومی و متخصص روند روبه رشد و تازه ای را در شهر پاوه شروع کنند و افکار عمومی نیز بر اساس وعده های انتخاباتی اکثریت این شوراها منتظر 
است تا شورا وعده خود را عملی کنند. حال باید منتظر ماند تا سرانجام دکتر ولدبیگی چه خواهد شد و آیا شورا بر وعده های انتخاباتی خود پایبند است یا خیر؟

گفتنی است شورای پنجم شهر پاوه طی فراخوانی و پس از تحلیل و بررسی دکتر برهان ولدبیگی را در هفته اول شهریورماه به عنوان شهردار پاوه جهت طی کردن مراحل صدور حکم به عنوان شهردار معرفی کرده است.

گفتگو از فرهاد صالحی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار