تابناک: رئیس شورای ‌شهر نطنز گفت: شهرداری و شورای ‌شهر نطنز با هدف معرفی این شهر به عنوان "نطنز، شهر پاک گردشگری" در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران شرکت کرده است.
کد خبر: ۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷ 15 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، عباس کوچه‌فاره ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به برپایی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران، شهرداری و شورای اسلامی شهر نطنز با هدف معرفی این شهر به عنوان، "نطنز، شهر پاک گردشگری" در این نمایشگاه شرکت کرده است.

وی افزود: این نمایشگاه که از 23 الی 26 بهمن دائر شده، قصد دارد تا ظرفیت‌های گردشگری کشورهای مختلف و ایران را معرفی کند که این فرصت، بهترین زمان برای معرفی نطنز به عنوان شهری با زیرساخت‌های مناسب گردشگری است.

رئیس شورای اسلامی نطنز گفت: از مهم‌ترین اهداف شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ارتقای جایگاه صنعت توریسم، معرفی جاذبه‌های گردشگری و طبیعی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نطنز است.

وی بیان کرد: غرفه نطنز در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگردی واقع در تهران، بزرگراه شهید چمران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، در سالن 41 پذیرای علاقه‌مندان است.

کوچه‌فاره خاطرنشان کرد: ورود گردشگر به شهر و گسترش آن می‌تواند بازدهی اقتصادی خوبی را ایجاد و با شناسایی ظرفیت‌های گردشگری نه تنها پیشرفت شهر بلکه پیشرفت کشور را داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار