کد خبر: ۴۹۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 07 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»امام جمعه مهریز گفت: مراسم های مذهبی سالانه و بخصوص در ماه محرم باید توام با معرفت ، بصیرت و رعایت منزلت و در راستای ترویج فلسفه قیام حضرت امام حسین (ع) برگزار شود.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در شورای فرهنگ عمومی مهریز افزود: مراسم های مذهبی باید دقیق و زمینه ساز ارتقای شناخت مردم و جوانان به آموزه های معنوی و انسانی باشد .
وی ادامه داد: ساماندهی فعالیت های مذهبی و فرهنگی جزو مسائل مهمی است که باید با همکفری مسئولان ، مردم و علاقمندان بصورت جدی مدنظر قرار گیرد .
امام جمعه مهریز بیان داشت: برگزاری جلسه های هم اندیشی ، کارگاه های آموزشی ، توجه و نظارت به برنامه ها و برپایی مجالس بصورت هماهنگ و مجتمع باید اجرایی شود.
محی الدینی تصریح کرد: مبلغان دینی و فرهنگی باید از فرصت منابر و حضور در محافل مختلف برای جلب جوانان و ایجاد انس و الفت بیشتر آنها با برنامه های مذهبی اقدام کنند.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: اشعار مداحان و نوحه ها باید دقیق و بر اساس اسناد موثق در خصوص عزاداری ها تهیه و اجرا شود و بر تعزیه ها نظارت دقیق صورت گیرد.
محی الدینی گفت: فعالیت های فرهنگی و مذهبی در شهر با همدلی و همکاری همگان و حضور و مشارکت مردم و جوانان بنحو شایسته برگزار شود.
همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از اعضای شورای فرهنگ عمومی مهریز به بیان دیدگاه های خود در خصوص برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در این شهرستان پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار