نائب رییس شورای شهر الوند بیان کرد: شهرصنعتی البرز تقریبا در حالت اغما است و شورای شهر در تلاش است که بتواند با ارائه برنامه مدیریت خوب، مدیری را انتخاب کند که بتواند شرایط شهرصنعتی البرز را احیا کند.
کد خبر: ۴۸۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 05 September 2017
به گزارش تابناک : جواد خطمی عضو شورای شهر الوند با اشاره به مدیریت جدید شرکت شهرصنعتی البرز اظهار کرد: هنوز تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده است. 

وی بیان کرد: تعهد و تخصص فردی که به عنوان مدیر عامل جدید شرکت شهر صنعتی البرز انتخاب می‌شود از ویژگی‌های یک مدیرعامل کارآمد است که شورای شهر الوند مد نظر دارد. 

وی عنوان کرد: وضعیت موجود واحد‌های صنعتی البرز نشان از مشکلات عدیده شرکت شهرصنعتی البرز دارد. 

این مسئول تشریح کرد: همانطور که در یک شهر شورای شهر و شهردار وجود دارد در یک شهرک صنعتی نیز یک هیأت مدیره ۵ نفره است که تصمیم‌گیری‌‌های مربوط به شهرک با این هیات بوده و مدیر عامل شرکت صنعتی مجری این تصمیمات است. 

خطمی ادامه داد: افراد هیات مدیره‌ای که برای شرکت صنعتی البرز انتخاب می‌شوند باید افرادی متخصص بوده که بتوانند سیاست‌گذاری‌ها وتصمیمات خوبی را برای شهرک صنعتی بگیرند. 

وی با اشاره به اینکه هیات رییسه شرکت صنعتی البرز از طرف سهامداران معرفی می‌شوند، افزود: مدیر عامل شرکت صنعتی البرز توسط این هیات رییسه انتخاب می‌شود. 

عضو شورای شهر الوند اضافه کرد: شورای شهر الوند در تلاش است از افراد بومی با ویژگی‌های مدیریتی بالا برای گزینه مدیریتی شرکت شهر صنعتی استفاده کند اما اگر این گزینه را از بین افراد بومی شهر پیدا نکند مجبور است از افراد متخصص غیر بومی استفاده کند. 

این مسئول مطرح کرد: شهرک صنعتی البرز در شرایط بسیار حساسی به سر می‌برد و تقریبا در حالت اغما است و شورای شهر در تلاش است که بتواند با توجه به پتانسیل و زیر ساخت‌های خوبی که شهر صنعتی البرز دارد با ارائه برنامه مدیریت خوب، مدیری را انتخاب کند که با تخصص خود بتواند شرایط شهرک صنعتی البرز را احیا کند. 





منبع : ندای البرز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار