فرمانده انتظامی ابرکوه از توقیف 108 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در مردادماه امسال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 27 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»،سرهنگ علیرضا صالحی گفت: طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در شهرستان ابرکوه با به کارگیری تمامی امکانات طی یک ماه گذشته به مرحله اجرا در آمد.
وی ادامه داد: در نتیجه این طرح تعداد 33 دستگاه خودرو و 75دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.
این مسئول افزود: همراه نداشتن کلاه ایمنی ، نداشتن گواهینامه و مدارک لازم، پلاک و بالاخص مزاحمت برای شهروندان از جمله تخلفات موتور سیکلت سواران بوده که توقیف و راهی پارکینگ شده اند.
صالحی در پایان با بیان اینکه هدف از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بالا بردن ضریب امنیت و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان است افزود: شهروندان می توانند اطلاعات و گزارش های خود را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
***
فرمانده انتظامی بافق گفت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق اوراق شده را به ارزش 100 میلیون ریال کشف کردند.
سرهنگ محمد کمالی افزود: مأموران آگاهی شهرستان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی اظهار داشت: مأموران در بازرسی از خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت یاماها250 قاچاق به صورت اوراق شده را کشف و راننده را در این رابطه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی گفت: متهم تحویل مراجع قانونی شد.
***
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی یزد از کشف محموله 24 تنی برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال در این استان خبر داد.
سرهنگ محمود میرحسینی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس هنگام کنترل خودروهای
عبوری یک دستگاه تریلی که حامل برنج بود را برای بررسی اسناد و مدارک متوقف کردند.
وی ادامه داد: با تحقیقات انجام شده مشخص شد این تریلی حامل این میزان برنج خارجی قاچاق و فاقد اسناد و مدارک گمرکی است که به همین منظور خودرو به پارکینگ منتقل شد.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی یزد ضمن اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص خاطرنشان کرد: این محموله برنج به صورت قاچاق از شرق کشور بارگیری شده بود که توسط ماموران توقیف و تحویل گمرک استان یزد شد.
***
رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی این استان هشت قهوه خانه متخلف و غیرمجاز را پلمب کردند.
سرهنگ رضا رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به گزارشات واصله مبنی بر فعالیت قهوه خانه های غیرمجاز تا پاسی از شب در سطح شهر یزد ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ضمن اشاره به هماهنگی قضائی و اخذ مجوز لازم در این رابطه افزود: ماموران در یک اقدام برنامه ریزی شده، این تعداد قهوه خانه غیرمجاز را شناسایی و پلمب کردند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد افزود: این واحدهای صنفی که بیشتر در مناطق مسکونی احداث شده بود زمینه نارضایتی شهروندان را فراهم و دارای شاکی بود.
رضایی از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت غیرمجاز قهوه خانه یا کافی شاپ ها در سطح شهر مراتب را از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار